کد خبر : 353
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1392 - 15:34

خرید توافقی ۴۳ هزارتن انواع محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی

خرید توافقی ۴۳ هزارتن انواع محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی

مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۴۳ هزار تن محصولات کشاورزی و دامی به صورت توافقی در چهارماهه اول سال جاری توسط شبکه تعاونی های روستائی و کشاورزی استان خریداری شده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس عبداله محمدفام، در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: این محصولات شامل انواع تولیدات زراعی، باغی و دامی از قبیل میوه، تره بار ، مواد پروتئینی، لبنی، سیب زمینی، گندم، جو به ارزش بالغ بر ۳۶۷ میلیارد ریال به صورت توافقی از کشاورزان ودامداران منطقه خریداری و قسمت اعظم محصولات خریداری شده در بازارهای داخل و خارج استان به فروش رسیده است.
این مقام مسئول افزود: هدف از خرید توافقی محصولات کشاورزی کمک به کشاورزان و دامداران در فروش محصول و جلوگیری از ضرر و زیان دولت از طریق کاهش دامنه خریدهای تضمینی و افزایش خریدهای توافقی ، کاهش نقش واسطه ها و کاستن فاصله تولید تا مصرف عنوان کرد.
وی همچنین تصریح کرد: درچهارماهه اول سال جاری خریدهای توافقی محصولات کشاورزی فوق توسط اتحادیه ها و شرکتهای تعاونی روستائی و کشاورزی سراسر استان انجام گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.