کد خبر : 3602
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 5:19

مربی فوتبال پناهجو تروریست از آب درآمد

مربی فوتبال پناهجو تروریست از آب درآمد

سایت رسمی حزب اتحاد دمکراتیک در مناطق کردنشین سوریه در پی استفاده تبلیغاتی رسانه های غربی از اسامه عبدالمحسن که مدتی مربی فوتبال در سوریه بوده است، اعلام کرد: نامبرده عضو جبهه النصره بوده و در شهید کردن ۶۰ کُرد سوری نقش داشته است.

به گزارش ایرنا، «اسامه عبدالمحسن» همان فردی است که با اقدام خشونت آمیز تصویربردار مجارستانی به همراه فرزندش به زمین افتاد و به دنبال آن رسانه های غربی این موضوع را در صدر اخبار خود قرار دادند و در ادامه دولت اسپانیا به وی حق پناهندگی اعطاء کرد.
بعد از پذیرش اسامه عبدالمحسن از سوی اسپانیا، وی در جمع بازیگران رئال مادرید اسپانیا از جمله رونالدو حضور یافت و تصویرش در صفحه نخست رسانه های غربی قرار گرفت.
پایگاه رسمی حزب اتحاد دمکراتیک در این خصوص می نویسد: اسامه عبدالمحسن در سال ۲۰۰۴ میلادی مربی فوتبال باشگاه فتوه در سوریه بوده و بعد از حضور گروه های تروریستی در سوریه به جبهه النصره پیوست.
این پایگاه خبری کُرد سوری همچنین تصاویری را منتشر کرده که اسامه عبدالمحسن پرچم جبهه النصره را در صفحه فیس بوک قرار داده است.
گروه جبهه النصره یکی از گروه های تروریستی در سوریه است که نقش مهمی در کشتار مردم این کشور داشته است.
در بیانیه حزب اتحاد دمکراتیک، به حضور اسامه عبدالمحسن درشهر تل ابیض پیش از خارج کردن این شهر از کنترل داعش اشاره و با انتقاد از دموکراسی کشورهای اروپایی، می پرسد: «آیا کشورهای اروپایی در باتلاق دموکراسی غرق شده اند؟ استقبال از این افراد تروریست به معنای درهم آمیختن دموکراسی اروپا با تروریسم است.»


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.