کد خبر : 3630
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 4:43

پیکان – ماشین‌سازی؛ تقابل دیدنی مدعیان بدون باخت

پیکان – ماشین‌سازی؛ تقابل دیدنی مدعیان بدون باخت

عصر امروز با برگزاری ۹ دیدار رقابت های دسته اول لیگ آزادگان وارد هفتمین هفته می شود.

در مهمتری بازی های امروز تیم صدرنشین پیکان میزبان ماشین سازی تبریز است. نساجی در کرمان به مصاف مس می رود. شهرداری در اردبیل با نفت مسجد سلیمان دیدار می کند.
 تیم های هم نام آلومینیوم در اراک به دیدار هم می روند و داماش در شام پایانی اش میزبان ایران جوان است. داماشی ها که تاکنون پولی دریافت نکرده اند اولتیماتوم داده اند در صورتیکه مسئولان به وعده و وعیدهایی که داده شده عمل نکنند دیدار با ایران جوان آخرین حضورشان در لیگ خواهد بود. پرونده هفته هفتم فردا عصر با دیدار تیم های فجرسپاسی و گیتی پسند بسته می شود.

پیکان – ماشین سازی ؛ تقابل دیدنی مدعیان بدون باخت

بی تردید مهمترین و حساس ترین بازی در ایستگاه هفتم دیدار تیم های مدعی پیکان و ماشین سازی است. تیم هایی که در مقایسه به سایر تیم ها وضعیت بهتری دارند.
ماشین سازان که به رغم بازی تهاجمی در دو – سه بازی قبلی با بدشانسی مواجه شده و برابر حریفانشان به تساوی رسیدند به دنبال پاره کردن نوار بدشانسی هایشان هستند و می خواهند اولین تیمی باشند که پس از ۵۴۰ دقیقه دروازه پیکان را کرده و برابرشان به پیروزی برسند.
طبعاً پیکان برای اینکه فاصله اش را در صدر جدول با سایر رقبا حفظ کند در این دیدار با تمام قوا ظاهر می شود تا هر ۳ امتیاز بازی را به نام خود بنویسد.
 در حال حاضر پیکان با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و ماشین سازی با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار دارد دارد. ماشین سازی با ۱۱ گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد و پیکان هم بدون گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی است و جدال دو تیم در حقیقت تقابل دیدنی بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ است.

فولاد یزد – خیبر ؛ در اندیشه برد خانگی

فولاد و خیبر برگزار کننده نخستین دیدار هفته هفتم هستند. فولاد در حال حاضر با یک برد و سه تساوی ۶ امتیازی است و در رده چهاردهم جدول قرار دارد و امیدوار است تا با شکست دادن خیبر ۹ امتیازی شده و در جدول سیر صعودی داشته باشد. یزدی ها در بازی قبل با ۲ گل مغلوب آلومینیوم هرمزگان شده بودند. اما تیم خیبر که هفته قبل با تساوی بیرون از خانه برابر گیتی پسند ۹ امتیازی شده و در رده چهارم قرار گرفت در پی آن است تا با پیروزی برابر فولاد ۱۲ امتیازی شده و در جمع مدعیان جایی برای خود دست و پا کند.

خونه به خونه – مس رفسنجان ؛ رکورد دار به اکبر رسید

مس رفسنجان و نفت آبادان رکورد دار تساوی ها هستند. ۵ تساوی در ۶ بازی به هیچ وجه آمار خوبی برای مس نیست. تیمی که فصل قبل یکی از مدعیان صعود محسوب می شد. این تیم امروز در بابل دیدار سختی با خونه به خونه دارد. تیمی که با حمایت تماشاگران پرشورش جان می گیرد و شکست دادنش برای هر تیمی سخت می شود. خونه به خونه با جذب نفرات لیگ برتری و اکبر میثاقیان برای صعود بسته شده است و به همین دلیل امروز فقط به پیروزی و کسب ۳ امتیاز می اندیشد و طبعاً انگیزه بالای بابلی ها عرصه را برای مسی های رفسنجان تنگ می کند. تیم مس هم اکنون۵ امتیازی است و بین تیم های ته جدولی قرار دارد.

آلومینیوم اراک – آلومینیوم هرمزگان؛ دیدار خانوادگی

دو تیم صنعتی آلومینیوم در شرایطی مساوی به دیدار هم می روند. هر دو تیم ۷ امتیازی بوده و در جدول همسایه هستند. اراکی ها با ۴ گل زده و ۴ گل خورده و با تفاضل گل صفر در رده یازدهم جای دارند و بندری ها با ۶ گل زده و ۷ گل خورده و تفاضل گل ۱- در رده دوازدهم قرار دارند. پیروزی هر یک از دو تیم باعث می شود تا چند پله ایی در جدول صعود کند ولی تیم بازنده به رده های پایین تر سقوط می کند. پیش بینی می شود دیدار دو تیم با توجه به شرایط برابری که دارند برنده ایی نداشته باشد و دو تیم هم خانواده آلومینیوم به تقسیم امتیاز رضایت دهند.

شهرداری اردبیل – نفت مسجد سلیمان ؛ شهرداری سرسخت و غیر قابل شکست

حمایت ۴-۳ هزار اردبیلی از شهرداری باعث شده تا این تیم در بازی های خانگی اش سرسخت و غیر قابل شکست باشد. شهرداری چی با توجه به همین خصلت در دیدار با تیم قدرتمند فجرسپاسی در حالیکه ۹ نفره شده بودند ولی با اینحال در دقایق پایانی مسابقه دروازه میهمان شیرازی شان را باز کردند و اجازه ندادند فجری ها با دست پر راهی شیراز شوند. از سویی تیم نفت که در ۴ بازی خود گل نزده بود هفته قبل و در دیدار با تیم پرمهره مس کرمان گلزنی کرده تا اولین برد فصل در کارنامه اش ثبت شود. به همین دلیل نفتی ها امروز با روحیه ایی مضاعف به مصاف میزبان می روند که همین موضوع باعث می شود تا شهرداری چی ها دیداری نفس گیر پیش رو داشته باشند.

داماش – ایرانجوان ؛ آخرین حضور

بازی با ایران جوان آخرین بازی داماشی ها در لیگ است. داماشی ها که تاکنون هیچ پولی بابت قراردادهایشان دریافت نکرده اند ، اعضای این تیم طی نامه ایی به مسئولان اعلام کرده اند در صورتیکه بخشی از حق و حقوق قانونی شان پرداخت نشود ، برای آخرین بار برابر ایران جوان به میدان می روند و پس از آن حاضر به ادامه دادن لیگ نیستند. داماش و ایران جوان که که از نظر مالی وضعیتی مشابه تیم رشتی دارد در حال حاضر ۶ امتیازی هستند و در پایین جدول قرار دارند و با پیروزی در این دیدار به میانه جدول صعود می کنند.

پاس– پارسه ؛ رقص فانوس ها

تیم های پاس ، پارسه و مس رفسنجان مثلث تیم های بدون برد و فانوس دار لیگ را تشکیل داده اند. تیم مس در بابل برابر خونه به خونه بازی می کند و بعید است بتواند مقابل این تیم اولین بردش را کسب کند. تیم ها پاس و پارسه که در آخرین رده جدول قرار دارند باید روبروی هم صف آرایی کنند و به همین دلیل احتمال اینکه یکی از تیم ها به برد برسد بسیار است و با توجه به اینکه پاس در این دیدار میزبان است از شانس بیشتری برای کسب اولین برد برخوردار است.

مس کرمان – نساجی ؛ رونمایی از چهره جدید نساجی

تیم مس کرمان یکی از پر مهره ترین و بی درد ترین ها در فصل جاری است. تیمی که همانند فصل قبل برای صعود به لیگ برتر بسته شده است. این تیم که هدایت آن بر عهده بگوویچ است تا امروز نتوانسته انتظارها را برآورده سازد. مسی ها همانند داماش گیلان ، مساوی ندارند. این تیم با ۳ برد ، ۳ باخت ، ۶ گل زده و ۵ گل خورده در رده پنجم قرار دارد و تلاش زیادی می کند تا بین سه تیم اول جدول جای بگیرد. نساجی از امروز با سید کوروش موسوی بازی می کند. مربی موفق خوزستانی که هفته گذشته جانشین آلوز پرتغالی شد. مالک نساجی با برکمار کردن مدیرعامل تیمش دومین تغییر را هم در نساجی به وجود آورد تا قطب فوتبال مازندران از امروز به با چهره جدیدی رونمایی شود.

نفت آبادان – گل گهر ؛ آیا نفت زور بردن گل گهر را دارد؟

نفت یکی از تیم هایی است که در دو فصل اخیر نتوانسته نتایج قابل قبولی بگیرد. مدیدران این تیم که ظاهراً علاقه زیادی به پرتغال دارند در ۳-۲ سال اخیر هدایت نفت را به مربیان پرتغالی سپرده اند تا نفت را به یکی از قدرت های فوتبال کنند ولی زهی باطل. نفت جذاب و روان بازی نمی کند. این تیم با همین تفکر از لیگ برتر سقوط کرد و فصل قبل هم فقط خودش را در دسته اول حفظ کرد و در این فصل هم با ۵ تساوی در ۶ بازی و قرارگرفتن در رده هشتم جدول حال و روزش مشخص است. نفت امروز میزبان تیم متوسط گل گهر است و انتظار می رود با پیروزی برابر این تیم نوار تساوی های متوالی اش را پاره کند ولی نفت اگر نتواند گل گهر را مغلوب کند نباید روی این تیم حساب باز کرد و مدعی نامیدش.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.