کد خبر : 3667
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 7:01

ماشین سازی – پاس ؛ حمله یاشیل ماشین به صدر جدول

ماشین سازی – پاس ؛ حمله یاشیل ماشین به صدر جدول

 هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول آزادگان، امروز با برگزاری ۱۰ دیدار به پایان می‌رسد.

در مهمترین بازی های امروز تیم صدرنشین پیکان میهمان مس رفسنجان است و فجر شهید سپاسی در بوشهر به مصاف تیم فوتبال ایران جوان می‌رود.

ماشین سازی – پاس ؛ حمله یاشیل ماشین به صدر جدول
ماشین سازان یکی از قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم ها در لیگ دسته اول محسوب می شود. تیمی که در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول جای دارند. این تیم با ۱۳ گل زده و ۱۱ گل خورده بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده است.
 یاشیل ماشین (ماشین سبز) اگر می خواهد در جمع تیم های بالای جدولی جولان دهد همانطور که در خط حمله زهردار است باید در خط دفاعی نفوذناپذیر باشد.
 به همین منظور نادر دست نشان باید فکری عاجل در خصوص دروازه بان و مدافعانش بکند تا به راحتی زحمات مهاجمانش را به هدر ندهند. در صورتیکه در ۷ بازی گذشته دروازه بان و مردان دفاعی ماشین سازی اشتباهاتی نمی کردند امروز به جای پیکان ، یاشیل ماشین به صدر جدول تکیه زده بود.
پاس ؛ دیگر تیم قدیمی کشورمان در حالی به دیدار ماشین سازی می رود که بر خلاف پیش بینی ها قعرنشین لیگ است. شاگردان داود مهابادی در ۶ بازی گذشته ۴ بار بار مساوی کرده اند و در ۲ دیدار هم بازنده شده اند. ۲ گل زده و ۴ گل خورده و حضور در رده ۱۹ امی جدول ۲۰ تیمی نشان دهنده بحران زدگی این تیم در فصل جاری است.

نساجی – شهرداری اردبیل ؛ جنگ گلادیاتورها
مس و پاس و تیم های هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول عصر امروز با برگزاری ۱۰ دیدار به پایان می رسد. امروز و در مهمترین بازی ها صدرنشین رقابت ها به دیدار تیم مس رفسنجان می رود. پیکان تاکنون نباخته و مس هم تا امروز بردی نداشته است. تیم های نساجی و شهرداری اردبیل در قائمشهر با هم رقابت می کنند. دو تیم چند هفته ایی است روی نوار ناکامی گام بر می دارند و در این دیدار به دنبال عبور از ناکامی هستند. ماشین سازی میزبان پاس همدان است. تیمی که تاکنون نبرده و قعرنشین لیگ است. فجرسپاسی که به رغم مشکلات مالی نتایج خوبی کسب کرده میهمان ایران جوان بوشهر است.

مس رفسنجان- پیکان ؛ مس در عطش پیروزی
نتیجه این دیدار نقش زیادی در ادامه صدرنشینی پیکان و فرار مس از قعر جدول دارد. مس که فصل قبل یکی از مدعیان صعود به لیگ برت بود و حتی به مرحله پلی آف هم صعود کرد در این فصل امیدکننده نبوده و با میشو کرستیچوویچ کروات هنوز بردی کسب نکرده و با ۵ امتیاز تیم ۱۸ ام جدول است. امروز مس اگر برابر پیکان پیروز شود در کنار کسب اولین برد فصلش نخستنی شکست پیکان را هم رقم می زند و همین نتیجه باعث می شود تا تیم فجرسپاسی در صورت شکست دادن ایران جوان صدرنشین لیگ شود و البته نارنجی های رفسنجانی هم به لطف ۳ امتیاز بازی ۸ امتیازی شده و یکی – دو پله در جدول صعود می کنند.

گل گهر- خونه به خونه ؛ چهارمین برد
گل گهر با بازی های زیبایی را به نمایش نمی گذارد. زیرا مربی این تیم علاقه ایی به بازی هجومی و زیبا ندارد و در اکثر بازی ها تیمش را با تاکتیک های دفاعی ارنج کرده و به مصاف حریفانش می فرستد. البته گل گهر به رغم بازی دفاعی هفته قبل مغلوب نفت شد تا معلوم شود بازی دفاعی خیلی هم کارگشا نیست. حریف امروز گل گهر تیم خونه به خونه بابل است. تیمی که به رغم جذب نفرات نام آشنا و چندصد میلیونی هنوز نتوانسته انتظار طرفدارانش را بر آورده سازد و با ۱۱ امتیاز در رده ششم جای دارد و به همین دلیل اکبر اوتی که از نتایج و جایگاه تیمش راضی نیست در دیدار با گل گهر فقط به برد می ادیشد. گل گهر در صورتیکه در این دیدار به پیروزی برسد ۱۳ امتیازی می شود.

نساجی – شهرداری اردبیل ؛ جنگ گلادیاتورها
نساجی در اولین دیدار با مدیر و کادر مربیان جدیدش با یک گل مغلوب مس کرمان شده و به جمع تیم های قعر جدولی پیوست. از نساجی که با برکناری درودگر ، حیدرزاده به صندلی مدیرعاملی تکیه زده و سید کوروش موسوی هم در روی نیمکت جای آلوز ؛ مربی پرتغالی را گرفته انتظار می رود امروز و در دیدار خانگی با شهرداری اردبیل بتواند دومین برد فصل را کسب کند. تیمی که از حمایت ۱۰ هزار تماشگر ثابت برخوردار است و جایش در میان تیم های مدعی خالی است. با توجه به اینکه شهرداری چی های اردبیلی هفته قبل برابر نفت شکست خوردند طبعاً در این دیدار برای کسب امتیاز بازی خواهند کرد و به همین دلیل نساجی بازی دشواری برابر میهمان خود دارد و برای کسب پیروزی باید زحمت زیادی بکشد. در حال حاضر شهرداری با ۸ امتیاز در رده نهم و نساجی با ۶ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارند.

گیتی پسند – فولاد یزد ؛ جدال برابر
با توجه به همسایگی و حضور دو تیم در انتهای جدول ، این دیدار یک بازی شش امتیازی برای گیتی و فولاد محسوب می شود. گیتی هم اکنون با ۸ امتیاز در رده چهاردهم است و فولاد ۷ امتیازی در رده پانزدهم قرار دارد. در ۷ بازی گذشته گیتی ۹ و فولاد ۸ گل از حریفانشان دریافت کرده اند که نشان دهنده تزلزل مدافعان دو تیم است. در خط حمله عملکرد فولاد بهتر بوده است. این تیم تاکنون ۷ گل به ثمر رسانده ولی گیتی ۴ گل زده است.

پارسه – مس کرمان ؛ پارسه زخمی
مس بعد از پیروزی خانگی مقابل نساجی ۱۲ امتیازی شد و به لطف تساوی ماشین سازی با پیکان و توقف خیبر تا رده سوم جدول صعود کرد تا خودش و تا حدودی از کمرکش جدول فاصله گرفت. مس امروز میهمان پارسه است و اگر بتواند در این بازی بیرون از خانه هم به پیروزی برسد شانس صعود تا رده دوم را دارد. طبعاً زخم های پارسه را که بردی نداشته و به همراه پاس و مس رفسنجان مثلث تیم های بدون برد و فانوس دار را تشکیل داده است فقط برد و کسب ۳ التیام می بخشد.

آلومینیوم هرمزگان – نفت آبادان ؛ بازی دشوار آلومینیوم
تیم های نفت و آلومینیوم در حال حاظر با ۱۱ و ۸ امتیاز در جایگاه چهارم و یازده قرار دارند. آلومینیوم اگر در این دیدار خانگی با با اختلاف ۲ گل پیروز شود هم امتیاز نفت شده و بالاتر از این تیم قرار می گیرد. از سویی نفتی ها در پی صعود به لیگ برتر هستند و این روزها از آمادگی خوبی هم بهره می برند و هفته قبل پس از ۵ مساوی متوالی ، دومین بردشان را کسب کردند ، تیمی دست و پا نبوده و بعید است در دیدار با آلومینیوم بازنده شوند.

خیبر – آلومینیوم اراک ؛ جنگ همسایه ها
نگاهی به کارنامه خیبر و آلومینیوم حاکی از توازن دو تیم در خطوط مختلف است. خیبر در حال حاضر با احتساب ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هرمزگان ۱۰ امتیازی است و در رده هفتم جای دارد. اراکی هم با ۸ امتیاز رده دهم جدول را در اختیار دارند. با توجه به همسایه بودن لرستان و مرکزی و دیدار دو تیم حساسیت های خاص خودش را دارد و طبعاً هیچ کدام از دو تیم در این دیدار از پیش باخته نیستند.

ایران جوان – فجرسپاسی ؛ نیم نگاه فجر به صدرنشینی
کسب پیروزی در این مسابقه برای فجرسپاسی که تعقیب کننده جدی پیکان و نامزد اصلی صدرنشینی محسوب می شود خیلی مهم و حیاتی است. زیرا در صورت شکست پیکان در دیدار با مس در رفسنجان ، شیرازی ها صدرنشین لیگ می شوند. به همین منظور فجری ها امروز با تمام توان به دیدار ایران جوان می روند. تیمی که با ۸ امتیاز در رده ۱۳ ام جدول جای گرفته و با داشتن مدافعان پر اشتباه قابلیت باختن را دارد. مدافعان ایران جوان که هفته قبل در دیدار خانگی با داماش اجازه ندادند رشتی ها دروازه شان را باز کنند باید به این مهم آگاه باشند که فجرسپاسی با ۱۱ گل زده سومین خط حمله خطرناک لیگ را در اختیار دارند ، در حالیکه داماش با ۴ گل زده خط حمله ضعیفی داشت.

نفت مسجد سلیمان – داماش ؛ جمع آوری اعانه برای داماش
پس از گذشت ۷ هفته از رقابت های دسته اول لیگ آزادگان تیم داماش هنوز در گرداب مشکلات مالی به سر می برد تا جاییکه اعضای این تیم به طور دسته جمعی طی نامه ایی از مسئولان خواستند تا مشکلات مالی باشگاه را مرتفع کنند. آنها در نامه ایی که هفته قبل منتشر شد به طور جد اعلام کرده بودند بازی با ایران جوان آخرین حضورشان در لیگ خواهد بود. با توجه به مشکلات مالی که گریبانگیر داماشی ها شده و این تیم را تا مرز کناره گیری از لیگ پیش برده باید آیا آنها امروز برابر نفت بازی می کنند؟ شنیده می شود فوتبالدوستان و طرفداران داماش برای برطرف کردن مشکلات مالی تیم محبوبشان دست به دست هم داده و با تشکیل کمیته ایی مردمی در پی جمع آوری اعانه هستند تا شاید مانع کناره گیری داماش از رقابت ها شوند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.