کد خبر : 3679
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 10:39

دست نشان: بار سنگینی از دوش بازیکنان برداشته شد/ سه امتیاز تقدیم هواداران

دست نشان: بار سنگینی از دوش بازیکنان برداشته شد/ سه امتیاز تقدیم هواداران

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تیم ماشین سازی تبریز در هفته های گذشته علی رغم انجام بازی خوب در داخل خانه نتوانسته بود به پیروزی دست یابد که با این پیروزی بار سنگینی از روی دوش بازیکنان برداشته شد.

نادر دست نشان گفت: تیمی که الان داریم حتی سه بازیکن آن سال قبل در یک تیم با هم بازی نکرده اند و طبیعی است که هماهنگی لازم را ندارند و ایجاد هماهنگی تیمی زمان می برد.
وی با اشاره به اینکه تیم در مسیر تکامل تاکتیکی قرار دارد گفت: هنوز آنطور که انتظار دارم به تکامل تاکتیکی نرسیده ایم و با توجه به اینکه هر کدام از بازیکنان از تیمی دیگر به ماشین آمده اند هنوز ناهماهنگ هستیم که هفته به هفته هماهنگی بیشتر خواهد شد.
سرمربی سبزجامگان تبریز در ادامه با تبریک این پیروزی به طرفداران ماشین سازی گفت: طرفداران استقبال خوبی از بازیهای خانگی ماشین سازی تبریز انجام می دهند و مطمئن باشند که این پیروزی ها تکرار خواهد شد و از آنان می خواهم که در بازیهای خانگی به ورزشگاه آمده و تیم محبوب خود را تشویق کنند.
دست نشان با اشاره به بازی تیم پاس گفت: تیم پاس بازیهای خوبی ارائه می دهد و مطمئنم این تیم از این شرایطی که در آن وجود دارد خارج خواهد شد چون جایگاه پاس نوزدهم و انتهای جدول نیست. آنها بازیکنان دونده مربی کاربلد دارند و یک بازی عقب افتاده نیز دارند که مطمئنم در هفته های آینده پاس دیگری را شاهد خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.