کد خبر : 3685
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 1:29

مدیرعامل باشگاه: دوران قدرت نمایی تیم ماشین سازی فرارسیده است

مدیرعامل باشگاه: دوران قدرت نمایی تیم ماشین سازی فرارسیده است

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: هواداران ماشین سازی سالهاست که منتظر اوج و فروغ تیمشان هستند و الان دوران قدرت نمایی ماشین سازی فرارسیده است.

 

میر معصوم سهرابی گفت: دیگر وقت آن رسیده است تا طرفداران اصیل ماشین سازی شاهد تیم پرقدرتی در عرصه فوتبال یاشند چون این هواداران سالهاست که چشم به فروغ تیم محبوب خود دوخته اند.
سهرابی افزود: ماشین سازی تبریز یکی از ریشه دارترین و محبوبترین تیم های کشور است و امیدواریم اینبار با حمایت شهرداری تبریز بتواند به سطح اول فوتبال کشور راه یابد.
وی با اشاره به زحمات کادر فنی ، بازیکنان و عوامل اجرایی این تیم تاکید کرد: همانطور که در دهه های گذشته شاهد بازیکنان غرتمند در این تیم محبوب بودیم در این فصل نیز مشخص است که بازیکنان با همت ، غیرت و پشتکار خود در کنار کادر فنی خوب آمده اند تا  برگ زرین دیگری در فوتبال تبریز و آذربایجان به ثبت برسانند.
سهرابی ادامه داد: با تمام توان در خدمت به تیم محبوب ماشین سازی تلاش خواهیم کرد تا پاسخی باشد به لطف و حمایت تماشاگران و هوادارانی که از آغاز فصل این تیم را تنها نگذاشته اند.
مدیرعامل ماشین سازی تصریح کرد: برای موفقیت یک تیم باید همه دست به دست هم بدهند، از تماشاگر، بازیکن، کادر فنی، کادر مدیریتی گرفته تا حمایت رسانه ها که خوشبتانه امسال همه فاکتورها برای موفقیتی بزرگ آماده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به تجربه  خوب سازمان ورزش برای صعود به لیگ برتر در سالهای قبل امسال هم بتوانیم شاعد صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر باشیم تا یکبار دیگر این تیم بتواند با درخشش در سطح اول فوتبال کشور دل هواداران خود را شاد نماید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.