کد خبر : 3707
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 9:34

دست‌نشان: بازیکنان سطح بالایی در خط دفاع ماشین سازی داریم

دست‌نشان: بازیکنان سطح بالایی در خط دفاع ماشین سازی داریم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اعلام اینکه تیمش در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته، علت آمار بالای گل‌های دریافتی را برخی تفکرات اشتباه و نیز سبک هجومی تیم عنوان کرد.

نادر دست‌نشان ، درباره دیدار پیش روی تیمش برابر مس کرمان در هفته نهم لیگ یک اظهار داشت: مس یکی از تیم‌های خوب و پر امکانات کشور است که همیشه سرمایه‌گذاری خوبی در فوتبال انجام می‌دهد.

پس از ۱۱ سال مس را لیگ برتری کردم
سرمربی ماشین‌سازی تبریز با اشاره به دوران حضور خود در این تیم افزود: وقتی ۱۰ سال قبل مس را تحویل گرفتم، ۱۱ سال از فعالیت این باشگاه می‌گذشت و در این مدت مربیان شاخص و مطرح زیادی با آن کار کرده بودند که هیچ‌کدام موفقیتی کسب نکرده بودند بااین‌حال ما آمدیم و با لطف خدا توانستیم این تیم را به لیگ برتر بیاوریم.
وی تأکید کرد: از آن موقع اطلاع دارم که امکانات مس از نظر سخت‌افزاری و مالی خیلی بالاست و این مسائل باعث شده است این تیم همیشه یک تیم خوب باشد. البته در مقطعی برخی کارهای اشتباه موجب سقوط این تیم به دسته یک شد اما توانایی‌های آن همچنان پابرجاست و به‌طورکلی مس یک رقیب خطرناک برای ما محسوب می‌شود.
مس تمام دیدارهای خانگی را برده است
دست‌نشان خاطرنشان کرد: آن‌ها در بازی‌های خانگی تاکنون نتایج خیلی خوبی گرفته‌اند و فقط کمی در خارج از خانه عملکرد جالبی نداشتند اما در کرمان هر ۴ مسابقه خود را برده‌اند بااین‌همه، ماشین‌سازی تیم بزرگی است و اهداف بزرگی هم دارد پس سعی می‌کنیم بتوانیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم.
سرمربی تیم ماشین‌سازی افزود: در وهله اول برای پیروزی تلاش می‌کنیم و نهایتاً سعی می‌کنیم روند شکست‌ناپذیری خود را ادامه دهیم تا در ادامه حرف‌های بیش‌تری برای گفتن داشته باشیم.
وی با اعلام اینکه از مس کرمان شناخت دارد، گفت: تا حد زیادی از سبک بازی مس شناخت داریم که قطعاً این مسائل را در جلسه آنالیز با بازیکنان مطرح می‌کنیم.
تفکرات اشتباه در دیدارهای خانگی موجب آمار بد در گل‌های دریافتی می‌شود

دست‌نشان درباره اظهارات کارشناسان درباره خط دفاعی تیمش، تأکید کرد: آمار و ارقام نشان می‌دهد که تیم ما ازنظر دفاعی عملکرد مطلوبی نداشته است اما باید دقت کرد ما در کدام بازی‌ها گل دریافت کرده‌ایم.
سرمربی ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: تیم ما در خط دفاعی عملکرد بدی نداشته بلکه در مشکل در تفکرات دفاعی بازیکنان است. ما در بازی‌های سخت خارج از خانه مقابل آلومینیوم هرمزگان، نفت آبادان، فولاد یزد و پیکان تهران تعداد خیلی کمی گل خوردیم و این آمار خوبی است اما بازیکنان ما در بازی‌های خانگی به دلیل برخی مسائل مسئولیت‌پذیری کافی در دفاع را ندارند.
وی تأکید کرد: به عبارتی امتیاز میزبانی، وجود تماشاگران پرشور و نیز برد در بازی‌های خارج از خانه باعث می‌شود در تفکر بازیکنان یک خیال راحت ایجاد شود و آن‌ها فکر کنند حتماً می‌توانند مسابقه را ببرند. ما بازیکنان سطح بالایی در خط دفاعی داریم اما باید با اصلاح تفکر و سخت‌گیری بیش‌تر نسبت به گل نخوردن، این مشکل را حل کنیم.

تیم‌هایی که فاز هجومی دارند، مقداری در دفاع دچار مشکل می‌شود
دست‌نشان با اشاره به عملکرد خوب تیمش در خط حمله گفت: تیم ما بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارد و معمولاً تیم‌هایی که فاز هجومی دارند، مقداری در دفاع به مشکل برمی‌خورند. طبیعتاً برای زدن گل‌های بیش‌تر نیاز است بازیکنان عقب هم مهاجمان را حمایت کنند و همین باعث می‌شود بازیکنان ما در فاز تهاجمی غرق شوند.
سرمربی تیم ماشین‌سازی افزود: مقصر این موضوع من هستم و سعی می‌کنم برای هفته بعد تفکرات آن‌ها را تغییر دهم تا مشکل خط دفاعی هم از ۲ جنبه‌ای که گفتم رفع شود.

تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم و نیاز به زمان داریم
وی درباره مشکلات موجود در مرحله آماده‌سازی تیم برای حضور در مسابقات عنوان کرد: همه می‌دانند چقدر در ابتدای فصل با مسائل حاشیه‌ای مواجه شدیم و از طرفی هم برخلاف همه تیم‌ها که استخوان‌بندی داشتند، ما یک تیم جدید را ساختیم پس زمان لازم است که بازیکنان به شرایط آرمانی برسند و اگر کمی فرصت داده شود، مطمئنم که این نفرات می‌توانند خواسته‌های ما را محقق کنند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.