کد خبر : 3709
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 5:44

غرب زدگی از ماوال آغاز می شود

غرب زدگی از ماوال آغاز می شود

بسیاری از دوستان و اعوان و انصار و اهل رگ و غیرت ما اعتقاد راسخ بر برتری ذاتی، عرضی و غرضی ما، بر اهل فرنگ دارند.

 

خوب پر بیراه هم نمی گویند زیرا زمانی که ما در اندرونی و بیرونی خانه هایمان ماوال داشتیم غربی ها استحصالات و زائدات انسانی خود را در ظروف ریخته و از پنجره خانه شان به بیرون پرتاب می کردند بعد هم در همان ظروف گوشت گندیده خوکی، گرازی، گربه ای و یا موشی را پخته و تناول می کردند. بگذریم از اینکه این پرتاب ها خود یکی از دلایل اصلی جنگ های قرون وسطی در اروپا گردید.

واه و واویلا که چه مردمان بی تمدنی بوده اند و خوشا و خوشا که ما چه مردمان با تمدن و مترقی ایی بوده ایم.

می دانم که تا اینجای مطلب از غرض و مرض بنده از نوشتن این سطور چیزی دستگیرتان نشده است، خوب راستش من هم چیزی دستگیرم نشده است.

بگذریم؛ غربی ها که در طول تاریخ با نیات بشردوستانه و کمک به دول و حکم شریف و ملل عزیز پای به شرق و بلاد مترقی ما گذارده بودند با تکنولوزی موالی ما آشنا شده و وقتی به بلاد خویش برگشتند توبه کرده و دیگر زائدات انسانی خود را در ظروف نریختند.

آنها در مرحله اول به کوه و بیابان و پشت سنگ، پشت بام همسایه حاجت خود برطرف می کردند. بعدها هم با سوارخ کردن صندلی و رفع حاجت از طریق آن سوراخ، رفته رفته به سمت ایجاد توالت فرنگی گام برداشتند.

الغرض، بعد از این همه روده درازی و مقدمه بافی شاید بپرسید ماوال کجا و غرب زدگی کجا، عرض می کنم.

اگر به مطب یکی از این پزشکان ارتوپد بروید و کمی از زانودرد و کمردرد خود بگویید یکی از اصلی ترین دلایل این زانودرد را نشستن در موال های سنتی و ملی ما عنوان خواهند کرد.

 بله این دکتران غرب زده ی غرب گرا نشستن در موال سنتی ما را محکوم می کنند که باعث تشدید دیسک کمر، آسیب به ستون فقرات، لوشکا، آرتروز، رماتیسم، التهاب مفاصل، نرمی استخوان، خوردگی استخوان و هزار جور کوفت و مرض دیگر می شوند.

پزشکان عزیز و فداکار ما اگر تشخیص دهند که شما مانند من یک لا قبا هستید با دو تا مسکن و پماد و توصیه الکی به شما خواهند گفت که تمامی ایرانی ها زانو درد و تمامی مرض های گفته شده در بالا را دارند و این مرض ها بواسطه نوع موال در ژن های ما ریشه دوانده اند.

اما اگر این پزشکان معلوم الحال تشخیص دهند که شما وضع مالی خوبی دارید فورا یک توالت فرنگی را به شما تجویز می کنند که حتما هم باید از فروشگاه مورد تایید آن دکتر خریداری نموده و در خانه نصب و استعمال نمایید.

نکته اصلی هم اینجاست: شما اگر متمول باشید و قصد کنید نسخه دکتر را تهیه و یک موال فرنگی بخرید غرب زدگی شما از همان زمان آغاز می شود. امروز موال فرنگی می خرید، فردا کراوات می زنید و پس فردا فکر می کنید که نژاد و ژن شما با اروپایی های موبور چشم زاغ یکی است.

نویسنده: چوخ سیاسی

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.