کد خبر : 371
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 20:56

کشف خودرو مسروقه کمتر از یک ساعت/دستگیری دو سارق خودرو

کشف خودرو مسروقه کمتر از یک ساعت/دستگیری دو سارق خودرو

فرمانده انتظامی مرند آذربایجان شرقی از کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در کمتر از یک ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرهنگ نوروزی” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبر سرقت خودروی پراید بلافاصله طرح مهار اجرا ورود خروجی شهر توسط کلیه عوامل انتظامی مسدود و اقدامات موثر در اجرای طرح انجام گرفت و دستورات لازم نیز به تمامی عوامل انتظامی صادر شد.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: مأموران پر تلاش و خستگی ناپذیر شهرستان پس از اجرای طرح مهار و گشت زنی محسوس و غیرمحسوس در حوزه استحفاظی خودروی مذکور در مسیر جاده کمر بندی خودرو را تا جلو کلانتری تعقیب و متعاقب آن خودرو سرقتی را با دو نفر سارق سابقه دار بنامهای (ی- ش )، (ع- الف) توقیف و سارقان را دستگیر و خودرو به پلیس آگاهی انتقال یافت.
این مقام انتظامی اعلام داشت: تحقیقات لازم در این خصوص صورت و دستگیر شدگان به ۱۲ فقره سرقت باطری خودرو در سال ۹۱ در سطح این شهرستان و چند فقره سرقت خودروی پراید در تبریز حوالی آبرسان اقرار و گفتند پس از سرقت محتویات داخل خودرو آنها را در مسیر دیگری بلا صاحب رها می کردند.
فرمانده انتظامی مرند خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی شهرستان بصورت ۲۴ ساعته آماده بوده و هیچگونه اجازه ای به مجرمین برای از بین بردن امنیت و آرامش مردم نخواهند داد و از مردم خواست در صورت مشاهده تمام موارد مشکوک بدون فوت وقت مراتب را به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.