کد خبر : 3720
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 7:36

دکتر نجفی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان تاکید کرد؛ تداوم شاخص‌های توسعه، مرهون نقش‌آفرینی نیروی‌انتظامی

دکتر نجفی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان تاکید کرد؛ تداوم شاخص‌های توسعه، مرهون نقش‌آفرینی نیروی‌انتظامی

 شهردار تبریز به همراه رییس شورای اسلامی شهر تبریز و همچنین رییس شورای استان آذربایجان‌شرقی با فرماندهی ‌انتظامی دیدار کرده و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، بر لزوم افزایش هماهنگی و تعامل مجموعه انتظامی استان و مدیریت شهری تبریز تاکید کردند.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در این دیدار، با اشاره به جایگاه بی‌بدیل نیروی انتظامی در روند توسعه و پیشرفت گفت: شاخص‌های مختلف توسعه، تنها در صورتی ارزشمند است که جامعه از امنیت و آرامش کامل بهره‌مند باشد؛ این نقش حیاتی در کشورمان، بر عهده نیروی انتظامی مقتدر و پرصلابتی است که با ایثار و همت‌ خود، استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز را به یکی از امن‌ترین نقاط کشور تبدیل کرده‌است.
وی تلاش برای حل معضل ترافیک را محور همکاری مدیریت شهری تبریز و نیروی انتظامی استان خواند و گفت: شهرداری تبریز در دو سال گذشته بخش عمده‌ای از همت عمرانی خود را صرف روان‌سازی گره‌های ترافیکی کرده است.
شهردار تبریز افزایش تعداد دوربین‌های کنترل ترافیک و توسعه زیرساخت‌های تردد را از دیگر اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک خواند و ادامه داد: برنامه و بودجه سال جاری، با اولویت ایجاد تحول چشمگیر در آسفالت مورد مطالعه قرار گرفته است؛ بر اساس، امروز شاهد آسفالت‌ریزی‌های اساسی و اصولی در جای‌جای شهر هستیم که بی‌شک این امر نیز در روان‌سازی مسیرهای پرتردد و کاهش تصادفات موثر خواهد بود.
دکتر نجفی تعامل  پلیس و مدیریت شهری تبریز را موثر خواند و افزود: بخش مهمی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز در حوزه ترافیک، با حضور کارشناسان خبره راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی استان پیگیری می‌شود.
وی با بیان این که دستاوردهای مدیریت شهری، مرهون مدیریت هماهنگ شهری و استانی است، گفت: معتقدیم همکاری و تعامل دو طرف، بی‌آن‌که حد و مرزی داشته باشد، می‌تواند به صورت هدفمند پیگیری شود.
شهردار تبریز با اشاره به هزینه‌های چشمگیر اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک،  بر لزوم اجرای منسجم قانون «تخصیص بخشی از جرایم راهنمایی ‌و‌ رانندگی به شهرداری‌ها» تاکید کرد.
همچنین دکتر شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز در این دیدار، با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: برگزاری جلسات و کارگروه‌های ترافیکی،  از همکاری‌های جدی  مدیریت شهری و راهنمایی و رانندگی است؛ اما این جلسات باید به صورت زمان‌بندی‌شده برگزار شده و انتظارات دو طرف را پاسخگو باشد.
وی ادامه داد: اقدامات مختلف شهرداری تبریز در توسعه ناوگان عمومی، توسعه کمی و کیفی آسفالت واجرای  پروژه‌های متعدد عمرانی، نقش موثری در رفع گره‌های ترافیکی شهر داشته‌است.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد:  تداوم این اقدامات در کنار تعامل و کارشناسی‌های مشترک دو طرف، باید به صورت منجسم و برنامه‌ریزی‌شده پیگیری شود.
احتشام حاجی‌پور، رییس شورای اسلامی استان  نیز در این دیدار، بر لزوم اعمال کارشناسی‌های راهنمایی‌و رانندگی نیروی انتظامی در مطالعات ترافیکی تاکید کرد.
وی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی با محوریت کنترل و هدایت ترافیک اجرا می‌شود و از این رو ضروری است که دیدگاه‌های ترافیکی نیروی انتظامی در روند اجرای پروژه‌ها اعمال شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.