کد خبر : 3736
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 7:03

اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی مشخص شدند

اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی مشخص شدند

در پی برگزاری انتخابات روز پنج شنبه و اتمام مراحل شمارش آرای هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، اعضای ۱۵ نفره هیات مدیره آن مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، این افراد در رشته های عمران، نقشه برداری، ترافیک، مکانیک، برق، معماری و شهرسازی موفق به کسب حداکثر آراء شدد.
در رشته عمران انتخابات نظام مهندسی آذربایجان شرقی که در ۱۲ شهرستان این استان برگزار شد، ‘غلامحسین بابایی’، ‘بهلول تقی زاده’، ‘طالب مرادی شقاقی’، ‘یعقوب رونقی’، ‘محمدعلی لطف الهی یقین’ و ‘علی ابراهیم زاده’ موفق به عضویت در هیات مدیره این نهاد صنفی شدند.
از دیگر اعضای این هیات مدیره در رشته های نقشه برداری، ترافیک و مکانیک به ترتیب می توان به ‘علی طوماری’، ‘علیرضا معتمدنیا’ و ‘عادل حسین پور’ اشاره کرد.
در رشته برق، ‘سیامک اسمعیلی’ و ‘بهرام فرهخت’، در رشته معماری ‘شهاب آدم نوه سی’، ‘رضا سرکن دیزجی’ و ‘بیتا باقری’ و در رشته شهرسازی ‘رسول وظیفه شناس’ به عضویت هیات مدیره این سازمان در آمدند.
گفتنی است نظام مهندسی و کنترل ساختمان به موجب تعریف این سازمان عبارت است از مجموعه قانون ، مقررات ، آئین نامه ها، استانداردها و تشکل های مهندسی ، حرفه ای و صنفی که در جهت رسیدن به اهداف منظ ور در این قانون تـدوین و به مورد اجراء گذاشته می شود.
هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی روز پنجشنبه گذشته در ۱۲ شهرستان این آذربایجان شرقی برگزار شد .
این انتخابات با شرکت ۱۶۰ نامزد برای کسب ۱۵ کرسی سازمان نظام مهندسی برای دوره سه ساله عضویت در این سازمان برگزار شد .
میزان مشارکت در این انتخابات از مجموع ۲۷ هزار نفر عضو سازمان بیش از هشت هزار نفر بوده و شهرستان های تبریز، مراغه،میانه ،مرند، جلفا، سراب، اهر، آذرشهر، بناب، شبستر از جمله شهرستان هایی بود که حوزه انتخاباتی داشت .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.