کد خبر : 3741
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 8:21

به امید خدا داعش به دست ائتلاف چهارگانه نابود خواهد شد

به امید خدا داعش به دست ائتلاف چهارگانه نابود خواهد شد

 امام جمعه تبریز گفت:  ترکیه تلاش می کند با به میان کشیدن پای ناتو، حملات اخیر ائتلاف چهارگانه علیه داعش را خنثی کند، در حالی که به امید خدا در آینده نزدیک گروهک داعش به دست ائتلاف ذکر شده نابود خواهد شد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه این هفته‌ی تبریز با اشاره به حملات اخیر روسیه علیه داعش، تصریح کرد: ائتلاف کنونی که شامل چهار کشور، ایران، عراق، روسیه و سوریه است، کاملا جدی و با اراده است و از نقاط قوت آن، نوبتی بودن فرماندهی آن است و مثل ائتلاف آمریکا دروغین و سست نیست.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه، موضوع حادثه منا همچنان بحث اول جامعه اسلامی است و به این زودی ها فراموش نمی شود، گفت: آل سعود نه تنها در این حادثه بی کفایتی خود در مدیرت حج را اثبات کرد بلکه با رفتار غیر انسانی خود پس از وقوع حادثه با مصدومان، قصد داشت اجساد حجاج را نیز تحویل ندهد که پس از بیانات محکم رهبر معظم انقلاب، سریعا اجساد را به کشورمان تحویل دادند.
وی افزود: باید در مقابل این جنایت آل سعود، علاوه بر تشکیل کمیته حقیقت یاب، که اخیرا یکی از شعبه های دادستانی تهران نیز برای قبول شکایات مردم علیه این رژیم افتتاح شد، کنگره ای بین المللی تشکیل شود که اهداف، تبیین علل وقوع حادثه منا و پیگیری کم و کیف مطالبات مسلمانان جهان در مورد حج را بر عهده گیرد که کشورهای آسیب دیده باید مشارکت بیشتری در این کنگره داشته باشند.
آیت الله شبستری به اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هر گونه مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام کردند چون علاوه بر این که هیچ گونه نفعی در این کار وجود ندارد، باعث باز شدن راه نفوذ آمریکا در جنبه های مختلف کشور می شود.
وی ادامه داد: حتی اگر برجام در مجلس تصویب شود، مذاکرات فقط در حد مذاکرات هسته ای خواهد بود نه مذاکره با آمریکا و اینکه برخی غافلان فکر می کنند فضا برای مذاکره در ابعاد سیاسی مثل حقوق بشر با این رژیم منحوس باز شده است، خیال خام است، چون ملت بزرگ ایران هرگونه مذاکره با آمریکا را ممنوع و بی فایده می دانند.
وی با اشاره به اهمیت تشکیل خانواده برپایه آموزه های اسلامی، عنوان کرد: ما باید معیار های اسلامی را در خانواده‌هایمان رعایت کنیم و فراموش نکنیم که در شرایط کنونی کشور و همچنین جامعه، ازدواج به موقع و زود بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ زیرا که با بالا رفتن سن ازدواج فساد اخلاقی در جامعه بیشتر می شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.