کد خبر : 3752
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 7:12

مراسم تشییع پیکر شهید سردار همدانی برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید سردار همدانی برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی صبح یکشنبه با حضور مردم و مسئولان از حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

 

به گزارش ایرنا، در مراسم تشییع پیکر سردار همدانی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به سخنرانی پرداخت.
رضایی در این مراسم، دفع پیشروی منافقان در عملیات مرصاد را یکی از افتخارات و برکات زندگی سردار همدانی عنوان کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه سردار همدانی در ۸۰ عملیات در سوریه حضور داشت، افزود: سردار همدانی طی مدت حضور در سوریه، قرارگاه حضرت زینب(س) را در دمشق و قرارگاه حضرت رقیه(س) را حلب ایجاد کرد و به ساماندهی حدود ۵۰ نفر از جوانان سوری برای مقابله تکفیری ها پرداخت.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم، از سردار همدانی به عنوان اسوه مجاهدان، الگوی مومنان و حامل روحیه جهاد یاد کرد.
سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی نقش سردار همدانی را در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، تعیین کننده و جاودانه توصیف کرد و گفت: مردم قدرشناس ایران و ملت سوریه هرگز رشادت ها و دلاوری های این سردار رشید اسلام را فراموش نخواهند کرد.
پیکر سردار همدانی پس از تشییع در تهران به همدان منتقل و فردا(دوشنبه) در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنجشنبه هفته گذشته ۱۶ مهر ماه، حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.