کد خبر : 3758
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 7:52

کاهش فوت، ازدواج و طلاق در تبریز

کاهش فوت، ازدواج و طلاق در تبریز

 علی جعفری‌آذر مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال‌جاری با وجود ۰.۴ درصد افزایش ولادت، اما همچنان این استان از نظر نرخ ولادت جزو استان‌های پایین است.

به گزارش آی نیوز به نقل از تابناک، وی از افزایش ۰.۴ درصدی ولادت در استان خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سال نسبت به سال گذشته ۴.۵درصد کاهش فوت ،۷.۶درصد کاهش ازدواج و ۵.۶درصد کاهش طلاق در استان ثبت شده است.
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال نسبت به سال گذشته ۴.۵درصد کاهش فوت ،۷.۶درصد کاهش ازدواج و ۵.۶درصد کاهش طلاق داشتیم، گفت: در ثبت وقایع حیاتی رتبه اول کشوری را کسب کرده‌ایم.
وی از صادر شدن ۹ هزار و ۱۰۰شناسنامه جدید در استان که حدود ۳۰ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود، خبر داد و افزود: شناسنامه جدید در عرض ۲۴ ساعت تحویل می‌شود.
جعفری‌آذر از راه‌اندازی پایگاه الکترونیکی ثبت احوال به صورت آنلاین در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: تاکنون اطلاعات وقایع حیاتی ۱۲۶ میلیون ایرانی فوت شده و یا در قید حیات در این پایگاه ثبت شده که نزدیک ۱۴۰ دستگاه اجرایی و خدمات رسان آذربایجان‌شرقی نیز به این پایگاه متصل شده است.
وی با بیان اینکه امکان ثبت نام برای متقاضیان کارت ملی هوشمند از تمام ادارات ثبت احوال استان و دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پست آذربایجان‌شرقی بدون محدودیت سنی انجام می‌گیرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.