کد خبر : 3781
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 6:58

روحانی وارد مازندران شد

روحانی وارد مازندران شد

دکتر روحانی در بیست و دومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید لحظاتی پیش وارد فرودگاه ساری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر روحانی در بیست و دومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید لحظاتی پیش وارد فرودگاه ساری شد.
قرار است رئیس جمهور در بدو ورود در فرودگاه ساری به سوال خبرنگاران پاسخ دهد، سپس ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه شهید متقی ساری با مردم استان دیدار کند.
رئیس‌جمهور همچنین ساعت ۱۵ امروز با علما و نخبگان مازندران و ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه با سرمایه‌گذاران استان مازندران دیدار و در ساعت ۱۹ نیز در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری شرکت می‌کند.
دکتر روحانی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ شامگاه دوشنبه نیز با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات پنج نفر از خبرنگاران استان پاسخ خواهد داد.
همچنین در سفر اعضای هیات دولت به مازندران، وزیر راه به شهرستان بابل، وزیر نیرو به شهرستان‌های شرق مازندران، وزیر کشور و وزیر صنعت در شهرستان ساری، وزیر بهداشت به آمل، وزیر آموزش و پرورش به قائم‌شهر و جویبار و وزیر اطلاعات به شهرستان تنکابن سفر می‌کنند.
 انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در شهرستان‌های بابلسر و فریدون‌کنار، یونسی دستیار رئیس‌جمهور در رامسر، شهیدی مشاور رئیس‌جمهور و رئیس بازرسی حوزه ریاست جمهوری و نوبخت در مرکز استان، رئیس سازمان میراث فرهنگی در چالوس و نوشهر، ملاوردی رئیس مرکز امور زنان نهاد ریاست جمهوری در میاندورود، رئیس سازمان محیط زیست در ساری، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور در شهرستان سوادکوه حضور خواهند داشت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.