کد خبر : 3834
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 5:35

تساوی ماشین سازی و شهرداری اردبیل در باغشمال

تساوی ماشین سازی و شهرداری اردبیل در باغشمال

دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز وشهرداری اردبیل در ادامه رقابت های لیگ دسته اول هفته دهم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

گل ماشین سازی در این دیدار توسط فرزاد محمدی در دقیقه ۶۸ و تک گل شهرداری اردبیل نیز توسط میر علی سید سلیمانی از روی ضربه کاشته و در دقیقه ۸۵ بازی به ثمر رسید.

در نیمه اول این دیدار از همان ابتدا بازیکنان ماشین سازی حجومی شروع کردند و در دقایق ابتدایی صاحب کرنر شدند. دوندگی بازیکنان موقعیت های گلزنی را کاهش داد تا نیمه اول این دیدار را هر دوتیم به محک همدیگر پرداخته و حملات ماشین سازی با چندین شوت از راه دور و حملات از کناره بدون نتیجه ماند. بازیکنان ماشین سازی در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی را نیز از دست دادند. بازیکنان تیم شهرداری اردبیل بویژه دروازه بان در این نیمه بارها بر روی زمین افتاده و بازی سرعتی و حملات ماشین سازی را متوقف کردند. نهایتا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما نیمه دوم این دیدار علاوه بر حاشیه هایی که با عدم توانایی کنترل بازی توسط داور و همچنین حاشیه سازی پزشک تیم اردبیل ایجاد شد، بازی مهیج تری شاهد بودیم. در نیمه دوم بازیکنان ماشین سازی همانند نیمه اول با حملات گسترده بازی را آغاز کردند و در مقابل تیم شهرداری اردبیل نیز در ضد حملات و چندین موقعیت دیگر خطرناک ظاهر شد.

در دقیقه ۶۸ بازی پس از فشار حملات ماشین فرزاد محمدی در محوطه جریمه صاحب توپ می شود که با شوتی محکم به کنج دروازه اولین گل دیدار را به نام خود ثبت می کند. پس از گل اول ماشین سازان می توانستند دو گل دیگر به ثمر رسانند که با بی دقتی بازیکنان این موقعیت ها به هدر رفت. پس از گل اول بازیکنان شهرداری هم رو به جلو بازی کردند که کمی از سرعت حملات ماشین سازی کاست، نهایتا در ضد حمله ای در دقیقه ۸۶ بازیکنان شهرداری صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ضربه علی سلیمانی در کمال ناباوری با برخورد به زمین دور از دستهای دروازه بان ماشین سازی و مدافعات وارد دروازه شد تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

در این دیدار ایمان رئیسی و حسین دوستدار از ماشین سازی و پیمان رنجبری ‏دو بار از شهرداری با کارت زرد داور جریمه شد که کارت دوم بازیکن شهرداری را داور پس از دادن کارت قرمز مجددا مردود اعلام کرد و پس گرفت.

اسامی بازیکنان ماشین سازی:

پیمان شاملو، علی جراح کار، مهدی محمدپور (اکبر آفاقی)، مجتبی بیژن، پویا سیف پناهی، سجاد سیفی، ایمان رئیسی نسب (حسین دوستدار)، امین قاسمی نژاد، افشین دانشیان، فرزاد محمدی، حسین قره داغی،

سرمربی: نادر دست نشان، سرپرست: سید محمد علوی

اسامی بازیکنان تیم شهرداری اردبیل:

وحید اصغر زاده، نصرت غنی زاده (میر علی سید سلیمانی)، سید مهران موسوی، محمد سیاه، احسان کیانی، بهمن یوسفی زاده، مجید خدا بنده لو (علیرضا قاسمی)، سید روح اله نعمتی، علیرضا علیزاده، سجاد عرفانی (مرتضی حیدری)، پیمان رنجبری،

سرمربی: قربان کاجی، سرپرست: سید محمد علوی

 

نتایج کامل مسابقات امروز از هفته دهم لیگ یک به شرح زیر است:

* فولاد یزد ۲ – صنعت نفت آبادان ۰
* مس رفسنجان ۱ – مس کرمان ۲
* گل گهر سیرجان ۲ – پاس همدان ۱
* آلومینیوم اراک ۲ – گیتی پسند اصفهان ۱
* خیبر خرم آباد ۰ – خونه به خونه بابل ۱
* پارسه تهران ۲ – داماش گیلان ۲
* ماشین سازی تبریز ۱ – شهرداری اردبیل ۱
* آلومینیوم هرمزگان ۱ – پیکان تهران ۱
* نفت مسجدسلیمان ۲ – ایرانجوان بوشهر ۲

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.