کد خبر : 3835
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 - 9:25

بارش برف در کلیبر آذربایجان شرقی

بارش برف در کلیبر آذربایجان شرقی

 دمای هوا در آذربایجان شرقی در نخستین ماه پاییز رو به سردی گرایید و مردم شهر کلیبر شاهد به زمین نشستن برف در این شهرستان بودند

 

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی روز شنبه در گفت گو با ایرنا با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش به صورت باران و برف به میزان ۱۸ میلی متر از ایستگاه کلیبر گزارش شده است ، افزود: کمینه دما در مدت یاد شده در این ایستگاه به صفر درجه سانتی گراد رسید.
محمد اشجعی با اعلام اینکه بیشینه دما در این استان در ۲۴ ساعت گذشته از ایستگاه های بناب، عجب شیر، ملکان و بندرشرفخانه به میزان ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است، گفت: دمای هوا در شهر تبریز در مدت یاد شده بین ۱۰ تا ۲۲ درجه سانتی گراد متغیر بوده است.
وی با اشاره به اینکه دمای هوا در شهر تبریز در حال حاضر هشت درجه سانتی گراد بالای صفر است، گفت: نسبت به مدت مشابه روز گذشته ۱۱ درجه کاهش یافته است.
اشجعی با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش باران در شهرهای تبریز، اهر ، هریس ، شبستر ، بستان آباد ، عجب شیر و میانه جریان دارد ، گفت: از ورزقان هم بارش رگبار برف گزارش شده است.
وی وضعیت جوی استان را برای ۲۴ ساعت آینده، هوای ابری، وزش باد و بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش بینی کرد و گفت: فردا شاهد کاهش دمای هوا به صورت محسوس تر خواهیم بود.
شهرستان کلیبر در ۱۷۰ کیلومتری شمال تبریز واقع است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.