کد خبر : 3880
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مهر 1394 - 10:15

اعتراف صهیونیست‌ها: آینده بشار اسد تضمین شد

اعتراف صهیونیست‌ها: آینده بشار اسد تضمین شد

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: بشار اسد از پوتین ضمانت مصون بودن آینده اش در سوریه را دریافت کرد.

شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی با انتشار خبر سفر بشار اسد رییس جمهوری سوریه به مسکو و استقبال گرم روس ها از او، با تاکید به این که صهیونیست ها غافلگیر شده اند، اعلام کردند که ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه آینده بشار اسد در سوریه را تضمین کرد.
به گزارش ایرنا، مرکز مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی اخیرا درباره منافع راهبردی این رژِیم در سوریه گزارشی ارائه و بر ضرورت ورود اسراییل به توطئه های عربی و غربی برای ساقط کردن بشار اسد رییس جمهوری سوریه تاکید کرد.
در این گزارش ابراز امیدواری شده بود که روسیه در صدد حل و فصل بحران سوریه بعداز ورود نظامی به میدان جنگ علیه تروریست ها در سوریه و تغییر موازنه قدرت در آن باشد به طوری که منافع رژِیم صهیونیستی تامین شود، بشار اسد کنار برود، یک نظام معتدل بجای نظام کنونی سر کار بیاید و قدرت ایران و حزب الله در سوریه تضعیف شود.
اما سفر بشار اسد رییس جمهوری سوریه به مسکو که صهیونیست ها آن را « نادر و غافلگیر کننده» خواندند و به ویژه « لبخند اطمینان بخش» او هنگام ملاقات با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه را پاسخی به درخواست های اسراییل برای توافق با روسیه به منظور سرنگونی بشار اسد توصیف کردند.
شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: بشار اسد از پوتین ضمانت مصون بودن آینده اش در سوریه را دریافت کرد.
این شبکه افزود:سفر رییس جمهوری سوریه به مسکو پایان یافت اما نتایج آن که سبب لبخند و تبسم بشار اسد شد، موجب گردید که او از مسکو با دلگرمی و امیدواری به سوریه بازگردد.
شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی هم این سفر را « غافلگیرکننده» خواند و بر ضرورت اهتمام به استقبال گرم مسکو از رییس جمهوری سوریه تاکید کرد.
این شبکه صهیونیستی گفت که سفر اسد به مسکو پیام هایی برای دشمنانش داشت به ویژه یک چالش بزرگ برای آمریکا است.
در گزارش این شبکه آمده است که ولادیمیر پوتین از بشار اسد مانند پادشاهان با گرمی و احترام استقبال کرد تا به همه این پیام را بدهد که بشار اسد رییس جمهوری قانونی سوریه است.
این شبکه صهیونیستی تاکید کرد: با سفر رییس جمهوری سوریه به مسکو اکنون کاملا مشخص شده است که هدف از ورود مستقیم روسیه به جنگ علیه داعش در سوریه، تامین منافع روسیه و حفاظت از بشار اسد است.
شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین تصاویری را پخش کرد که مدعی شد « ایروس بی» ماهواره این رژیم از پایگاه هوایی روسیه در فرودگاه نظامی حمیمیم نزدیک شهر لاذقیه گرفته است.
این تصاویر جنگنده ها و بالگردها و باندهای فرود و پرواز آنها را نشان می دهد.
این شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ماهواره ایروس بی که ماموریتش پیگیری فعالیت های هسته ای ایران بود اکنون فعالیت های نظامی روسیه در سوریه را دنبال می کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.