کد خبر : 395
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهریور 1392 - 15:15

بازیکن تراکتورسازی: کسانی که نام اولیویرا را صدا می زنند از جایی خط گرفته‌اند!

بازیکن تراکتورسازی: کسانی که نام اولیویرا را صدا می زنند از جایی خط گرفته‌اند!

مدافع تیم تراکتورسازی تبریز معتقد است عده ای خط گرفته‌اند که در ورزشگاه نام اولیویرا را صدا بزنند.سید محسن حسینی در رابطه با بازی با ملوان عنوان کرد: بازی بسیار سختی بود خیلی خوب جنگیدیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم و اگر کمی دقت می کردیم با اختلاف حریف را شکست می دادیم.مدافع

مدافع تیم تراکتورسازی تبریز معتقد است عده ای خط گرفته‌اند که در ورزشگاه نام اولیویرا را صدا بزنند.
سید محسن حسینی در رابطه با بازی با ملوان عنوان کرد: بازی بسیار سختی بود خیلی خوب جنگیدیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم و اگر کمی دقت می کردیم با اختلاف حریف را شکست می دادیم.
مدافع تراکتورسازی درباره بازی در پست مهاجم و غیر تخصصی تأکید کرد: بازیکن باید در تمامی پست‌ها توانایی بازی داشته باشد و هیچگاه نباید به تصمیم مربی اعتراض کند، حتی اگر نیمکت نشین شود. در تمرینات هم به عنوان مهاجم کار کرده‌ام و بازی من در این پست از قبل پیش بینی شده بود.
حسینی درباره استقبال خوب هواداران تراکتور از بازی با ملوان و همچنین تشویق تیم تا دقیقه آخر بازی، گفت: هواداران ما یاران اصلی تراکتور هستند و هیچ وقت حاشیه نداشته‌اند. به نظرم اعتراض هواداران در بازی گذشته‌مان در تبریز از تعصب بیش از حد آنها به تیم محبوبشان ناشی می‌شوند؛ اما در این وسط عده ای هم هستند که خط گرفته‌اند که نام اولیویرا را در ورزشگاه صدا بزنند.
وی درپایان در خصوص شرایط خودش عنوان کرد: خیلی آماده هستم و برخلاف شایعات، هیچ دلخوری بین من و سرمربی تیم نیست. به خاطر بی انظباطی‌ام تنبیه شده‌ام و هیچ خصومتی در کار نیست./ایسنا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.