کد خبر : 3959
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 17:09

اسپانسر تراکتور در راه است، راستی مسئول عقد قراردادهای باشگاه چه کسی است؟

اسپانسر تراکتور در راه است، راستی مسئول عقد قراردادهای باشگاه چه کسی است؟

امروز بعد از باخت تراکتورسازی به جای اینکه مدیرعامل در رختکن تراکتور حاضر شود یک عضو هئیت مدیره به میان بازیکنان و مربیان رفت.

اما مسئله مهمی که بیشتر از حضور این عضو هئیت مدیره در رختکن خود را نمایان می سازد خبری است که از زبان وی منتشر شده است.
دارا غزنوی خبر از عقد قطعی قرارداد با یک اسپانسر داده است. از گفته های دارا غزنوی چنین بر می آید که عقد قرارداد با اسپانسر بدون حضور عباسی مدیرعامل باشگاه صورت گرفته است که در این صورت باید این سوال را بپرسیم که آقای مدیرعامل کجاست؟
غزنوی که ظاهرا جور مدیرعامل را در روحیه دادن به بازیکنان بعد از باخت امروزشان را به دوش کشیده است به بازیکنان گفته است:  به همه شما بعد خسته نباشید می گویم و این که همانطور که می دانید فوتبال برد و باخت دارد .امااین روزها روی بد فوتبال خودش را به ما نشان داده است. مطمئن باشید ناامید نمی شویم و تلاش می کنیم مشکلات را حل کنیم .
اما حرفه های بعدی وی مهمتر و نشانگر وجود تحولات مالی و شاید مدیریتی در باشگاه باشد. جایی که  او در مورد مشکلات مالی توضیح می دهد : من امروز شخصا پیگیر اسپانسر باشگاه بودم .در دفتر طرف مقابل نشستم و تا عقد قرارداد نهایی بلند نشدم . بعد از قطعی شدن این قرارداد به اینجا آمدم تا در کنار تیم باشم و.به زودی مشکلات مالی باشگاه به کل حل خواهد شد .
راستی مگر عقد قرارداد با طرف های مقابل باشگاه یک کار اجرایی و بر عهده مدیرعامل نیست که یک عضو هئیت مدیره کارهای اجرایی را بر عهده گرفته باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.