کد خبر : 3969
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آبان 1394 - 21:45

سرپرست تیم ماشین سازی : ۱۶ نفر ترک زبان در ماشین سازی داریم

سرپرست تیم ماشین سازی : ۱۶ نفر ترک زبان در ماشین سازی داریم

سرپرست تیم ماشین سازی تبریز به انتقاد ناوارد سرمربی پییش تیم ماشین سازی واکنش نشان داد.

سید محمد علوی گفت: آقای اعتباری اخیرا مصاحبه ای بایکی از خبرگزاری های معتبر انجام داده است که در نفس خود مصاحبه خوبی می باشد اما نکاتی در این مصاحبه وجود دارد که وادار شدیم به آن پاسخ دهیم.
سرپرست تیم ماشین سازی تبریز با اشاره به اینکه اعتباری گفته است تنها یک بازیکن بومی در تیم ماشین سازی بازی می کند گفت: اولا من این سوال را از آقای اعتباری می پرسم که آیا شما به فوتبال حرفه ای اعتقاد داری یا نه؟ ایشان که بحث مربی و یا بازیکن بومی را پیش می کشد اگر اعتقادشان این است که تیم های هر شهر باید توسط مربیان خود آن شهر بازی داده شوند به من بگویند چرا زمانی تبریز را ترک کرد و در تیم شهید قندی یزد به عنوان کمک مربی حضور داشت؟ مگر نه این است که ایشان می گویند تیم باید بومی باشد، خوب در این صورت یزدی ها هم حق داشتند از مربی بومی استفاده کنند.
بازیکن سالهای طلایی ماشین سازی تبریز ادامه داد: البته این منطق منطق درستی نیست و در دنیای حرفه ای فوتبال باید به دنبال بهترین ها بود ضمن اینکه اولویت با بهترین های بومی و پرورش یافته خود باشگاه باید باشد.
سید محمد علوی با تاکید بر اینکه در ترکیب کادر فنی تیم ماشین سازی تنها یک فرد غیر ترک زبان وجود دارد گفت: اولویت مدیران و سیاستگذاران باشگاه استفاده از افراد کاردان بوده است ضمن اینکه به باید بگویم ما در بین کادر فنی تنها یک نفر غیر ترک زبان داریم خود نادر دستنشان یک ترک آذربایجانی می باشد.
علوی در خصوص بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز نیز گفت: متاسفانه آقای اعتباری مدتی است که از فوتبال دور افتاده اند و اطلاعات کمی از باشگاه ماشین سازی دارند. ایشان باید بدانند که ما ۱۶ نفر ترک زبان و بومی در تیم ماشین سازی داریم که اکثرا بازیکنان تاثیرگذاری نیز می باشند.
علوی گفت: تمامی بازیکنان بومی و غیر بومی ماشین سازی برای تیم تلاش می کنند و اصلا بحث بومی و غیر بومی نداریم اما باید متذکر شوم که ماشین سازی در سال جاری بیشترین تعداد بازیکن بومی و آذربایجانی را جذب کرده است که حتی دو نفر را نیز به تیم هم خانواده یعنی شهرداری تبریز داده ایم تا به این تیم کمک کنند.
سرپرست تیم ماشین سازی تبریز در انتهای سخنانش با اعلام اینکه علاوه بر اینکه ۶-۷ نفر از بازیکنان خوب تبریزی در ماشین سازی بازی می کنند بازیکنانی از اردبیل، ارومیه و سایر شهرهای شمالغرب کشور بازی می کنند، لیست بازیکنان بومی ماشین سازی تبریز را بدین شرح اعلام کرد.
۱-    اکبر آفاقی
۲-    مهدی محمدپور
۳-    فرشاد پورخان
۴-    سجاد حسینیان
۵-    مجتبی جانفشان
۶-    سعید اقبالی
۷-    اتابک زارعی
۸-    حسین قره داغی
۹-    اکبر صفرزاده
۱۰-    سجاد سیفی
۱۱-    جعفر
۱۲-    فرزاد محمدی ارومیه
۱۳-    مجتبی بیژن
۱۴-    علی پور محمد
۱۵-    علی مرتضایی
 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.