کد خبر : 3985
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 6:11

سخنگوی ارتش سوریه: گروه های تروریستی تضعیف و سردرگم شده اند

سخنگوی ارتش سوریه: گروه های تروریستی تضعیف و سردرگم شده اند

 سخنگوی نظامی ارتش عربی سوریه با صدور بیانیه ای خبری تاکید کرد که بعداز ضربه های سنگین نیروهای مسلح این کشور و جنگنده های روسی به گروه های تروریستی، این گروه ها تضعیف و سردرگم شده اند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی نظامی ارتش سوریه خاطرنشان کرد که یگان های رزمی عملیات خود را با موفقیت دررویارویی با گروه های تروریستی همزمان با حمله های جنگنده های نیروی هوایی سوریه و روسیه ادامه می دهند
وی تصریح کرد: ضربه های قوی که نیروهای مسلح سوریه بر گروه های تروریستی در چند محور مهم وارد کرده اند، به تضعیف، سردرگمی ، تفرقه و وقوع درگیری ها بین این گروه ها منجر شده است.
براساس این بیانیه نیروهای رزمی ارتش سوریه با انواع سلاح سنگین از جمله موشک های هدایت شونده مواضع ، استحکامات ، تونل ها، خودروهای زرهی ، محل تجمع و تحرکات گروه های تروریستی تکفری را هدف گرفته اند که به هلاکت و یا زخمی شدن تعداد زیادی از عناصر مسلح تروریست منجر شده است.
در این بیانیه آمده است که عملیات ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره در مناطق درعا، ریف سویدا، داریا، ریف جنوبی دمشق، ریف شرقی حلب و به ویژه شمال شرق منطقه الحاضر در ریف جنوبی حلب ( مقر اصلی جبهه النصره) ادامه دارد.
نیروهای ارتش سوریه بعداز آزاد کردن تپه دادین و منطقه خربه شلاش در کنار روستای شقیدله موفق شدند وسعت مناطق آزاد شده در ریف حلب از زمان آغاز عملیات تاکنون را به بیش از دویست کیلومتر مربع افزایش دهند.
نیروی های ارتش سوریه در یک عملیات موفق شدند ۲۰ تروریست تکفیری را در غوطه شرقی به هلاکت برسانند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.