کد خبر : 4004
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 5:16

داد ماشین سازان از بیداد داوران

داد ماشین سازان از بیداد داوران

مدیرامور فوتبال سازمان ورزش گفت: در چهار بازی گذشته اشتباهات داوری گریبان تیم ماشین سازی را گرفته است و موجب از دست رفتن امتیازات حساسی شده است.

 اکبرزاده در این خصوص گفت: با حضور در فدراسیون فوتبال مستقیما شکایات خود را ارائه خواهیم داد.
وی افزود: بنده در تمامی بازی های تیم حضور دارم و شاهد قابلیت های زیاد ماشین سازی هستم در آخرین بازی که با باخت تیم همراه بود هشتاد درصد بازی در دست ما بود و بی شک داور بازی در پیروزی تیم بوشهری تاثیر داشت به نحوی که با گرفتن یک پنالتی ناحق برای تیم مقابل و همچنین بعد از جبران نتیجه از سوی ماشین سازی در یک صحنه  بخاطر یک خطای کوچک بهترین مهره تیم ما را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد و فضای بازی را دوباره به سوده تیم بوشهری رقم زد.
وی افزود: در چهار بازی گذشته ماشین سازی مقابل تیم های پیکان ، ایرانجوان بوشهر ، خیبر خرم آباد و همچنین تیم شهرداری اردبیل قضاوت های یک طرفه تیم داوری باعث کسب نتایج ضعیف ماشین سازی شده است که اگر داور قضاوت درستی انجام می داد هم اکنون با کسب امتیازات این بازی ها ماشین سازی در صدر جدول مسابقات بود.
مدیر امور فوتبال سازمان ورزش شهرداری تبریز  گفت : در پی این حق کشی ها شنبه با حضور در تهران و فدراسیون فوتبال به صورت مستقیم به خاطر اشتباهات محرز داوری شاکایات خود را مطرح خواهیم کرد.
وی در ادامه گفت: فدراسیون فوتبال باید اهمیت ویژه ای را برای این بازی ها قائل شود چرا که از نظر داوری لیگ یک بسیار افتضاح می باشد و پی در پی این قضاوت های نابجا و اشتباهات داوری تیم هایی که مدعی صعود هستند و هزینه های زیادی را متحمل می شوند کاملا دلسرد خواهند شد و نفراتی  که سرمایه گذاری می کنند شاید از سال های بعد تیم های خود را کنار بکشند .
اکبرزاده در ادامه افزود: از فدراسیون فوتبال این انتظار می رود که از تیم هایی مانند ماشین سازی که  از سابقه زیادی برخوردار هستند حمایت کنند  و مانع حق کشی شوند نه اینکه با قضاوت های غلط تیم های داوری این تیم های ریشه دار را از ادامه راه دلسرد کنند و با احساسات هواداران این تیم ها بازی کنند.ما هم بخاطر این اشتباهات مستقیما به هیئت فوتبال استان اعلام کرده اییم و با حضور در فدراسیون فوتبال اعتراض خود را اعلام خواهیم کرد تا مشکلات تیم ریشه دار ماشین سازی حل شود.
وی در مورد صحبت هایی مبنی بر این که نمی خواهند از تبریز سه تیم در لیگ باشد اظهار داشت : به نظر من این صحبت ها جز شایعه و حاشیه سازی چیزی ندارد ولی اگر هم صحبت ها درست باشد احتمالا بخاطر اطلاعات از زیر ساخت های گذشته باشد که بازهم اطلاعاتشان غلط می باشد چرا که امروز تیمی مثل گسترش فولاد زمین اختصاصی دارد و تمام بازی هایشان  در آن زمین انجام می دهد و تراکتورسازی هم به همین صورت، ماشین سازی هم در زمین ورزشگاه تختی و تیم شهرداری نیز در زمین خودشان تمامی بازی هایش را انجام می دهد.
وی خاطرنشان شد: با وجود این زمین ها چهار استادیوم هم در تبریز وجود دارد که مورد استفاده قرار نمی گیرند و بخاطر همین امر تبریز و هیئت فوتبال  پتانسیل برگزاری بازی های آسیایی را هم دارد و شاهد هستیم پنج بازی به صورت همزمان نیز می توانیم برگزار کنیم پس به راحتی می شود سه تیم را نیز مدیریت کرد و این شایعه ها پایه و اساس مطلعاتی ندارد.
عضو هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی با اشاره به پتانسیل های زیاد فوتبال در تبریز گفت:  همانطور که  مازندران مهد کشتی  هست تبریز نیز مهد فوتبال می باشد و بازیکنان بسیار پرانرژی و پراستعدادی در خود گنجانده است و این بازکنان زمانی می توانند شکوفا شوند که تیم های زیادی در رده های بالایی باشد تا ماه عسل کار جذب بازیکنان جدید و عالی به تیم ملی کشورمان می باشد که بازهم به حمایت های فدراسیون بازمی گردد.
وی در مورد بازی هفته آینده تیم ماشین سازی گفت: دوشنبه هفته آینده به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان خواهیم رفت که با صحبت هایی که با بازیکنان و کادر فنی انجام گرفته قرار است با انسجام بیشتر و با قدرت مقابل این تیم حاضر شویم و امیدواریم در پی صحبت هایی که انجام خواهد گرفت فدراسیون تیم داوری خوبی را به این بازی ارسال کنند تا حداقل بعد از این دیگر از داوری ضربه نخوریم به امتیازات مابقی را جمع کنیم.
اکبرزاده در پایان سخنانش افزود: امیدواریم هوادران مثل همیشه با حضور در استادیوم از تیم حمایت کنند تا بتوانیم حداکثر امتیازات بازی خانگی را کسب کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.