کد خبر : 4056
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آبان 1394 - 12:07

پزشکیان: درآمد ۱۰۰ میلیونی پزشکان و یک میلیونی کادر پزشکی قابل قبول نیست

پزشکیان: درآمد ۱۰۰ میلیونی پزشکان و یک میلیونی کادر پزشکی قابل قبول نیست

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: قابل قبول نیست که یک پزشک ۱۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد اما یک کادر حقوق یک میلیونی داشته باشد و این مسئله در درون جامعه پزشکی قابل هضم نیست و موجب بی‌ثباتی در تعهدهات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز جهانی رادیولوژی بر توسعه عادلانه خدمات درمانی و پزشکی تاکید کرد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه خدمات درمانی اقدامات روز به روز گسترده‌تر می‌شود، گفت: این گستردگی خدمات و پیشرفت تکنولوژی موجب آسوده شدن بیشتر بشریت می‌شود و این خدمت ارزشمند است.
وی ادامه داد: عدالت و انصاف در جامعه دارای اهمیت است و این امر در جامعه سلامتی و درمانی باید مورد تاکید خاص قرار گیرد ولی ساختار فعلی درمانی و پزشکی ظالمانه است و تا زمانی که عدالت در سیستم حاکم نشود رضایت در جامعه صورت نخواهد گرفت.
وی تصریح کرد: فاصله‌های درآمدی در جامعه پزشکی و سیستم درمانی ظالمانه است و در هیچ جای جهانی این شکاف درآمدی وجود ندارد و اختلاف درآمدی ۳۰ برابری در هیچ جای جهان وجود ندارد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قابل قبول نیست که یک پزشک ۱۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد اما یک کادر حقوق یک میلیونی داشته باشد و این مسئله در درون جامعه پزشکی قابل هضم نیست و موجب بی‌ثباتی در تعهدها و خدمت‌ها می‌شود.
وی تاکید کرد: حاکمیت باید رفتاری عادلانه با تمام افراد درون خود داشته باشد و اگر این روند اصلاح نشود نباید انتظار داشته باشیم تا مشکلات حل شود و بنده به عنوان نماینده پیگیر این مسئله هستم و در آینده نیز اگر نماینده نباشم به عنوان یک انسان پیگیر خواهم بود.
پزشکیان در ادامه سخنان خود ادامه داد: کسانی که ما آنان را کافر می‌دانیم عادلانه‌تر از ما رفتار می‌کنند و بنده نیز معتقد هستم اگر در جامعه انصاف و عدالت باشد می‌توانیم زندگی راحتی داشته باشیم و عدالت است که می‌تواند زندگی سالم و راحت را داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.