کد خبر : 4068
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 7:55

فرماندار تبریز: هماهنگی و هم افزایی دولت و شهرداری موجب حل مشکلات شهر می شود

فرماندار تبریز: هماهنگی و هم افزایی دولت و شهرداری موجب حل مشکلات شهر می شود

 فرماندار تبریز گفت: هماهنگی و هم افزایی بین دولت و شهرداری موجب حل مشکلات و مسائل شهر می شود و در این راستا فرمانداری و شهرداری تبریز ارتباط سازنده و مثبتی با هم دارند.

به گزارش آی نیوز، رحیم شهرتی فر در بازدید از پروژه عمرانی تبریز با اعلام اینکه وجود یک ترمینال مجهز، مدرن و استاندارد از ضروری ترین نیازهای کلانشهر تبریز می باشد گفت: شهردار تبریز در طول دو سه سال اخیر تحولات شگرفی را در این شهر رقم زده است که این اقدامات مایه ی مباهات و قابل تقدیر است.
شهرتی فر با اشاره به فعال شدن پروژه نیمه تمام ترمینال تبریز در  طی دو سال اخیر افزود: امیدوارم پروژه ترمینال تبریز که سالهای سال به صورت نیمه تمام به حال خود رها شده بود به همت شهرداری تبریز تکمیل و ۲۲ بهمن ماه تقدیم شهروندان شود.
وی با تاکید بر رعایت استاندارد ها در تکمیل این ترمینال اظهار داشت: ترمینال یک شهر اولین نقطه ای است که مسافران به چشم می بینند و این مکان باید بگونه ای باشد که تاثیر مثبتی بر مسافران و میهمانان داشته باشد.
فرماندار تبریز با اشاره به اثرات مدیریت هماهنگ در شهر تبریز گفت: هماهنگی و هم افزایی بین دولت و شهرداری موجب حل مشکلات و مسائل شهر می شود و در این راستا فرمانداری و شهرداری تبریز ارتباط سازنده و مثبتی را دارند.
گفتنی است تنی چند از اعضای شورای شهر تبریز به همراه فرماندار تبریز ومعاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از پروژه های ترمینال مرکزی تبریز، تقاطع غیر همسطح آخونی، گلپارک، تقاطع غیر همسطح جانبازان و ضلع شمالی اتوبان پاسداران بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل رشیدی سه شنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

با سلام خدمت شما….. این جانب یکی از اصناف شهر تبریز میباشم.در طول چند روز اخیر با سیل پلمپ های اداره اماکن ، با دستور سردار حدود ۷۰۰ امکنه پلمپ شده .که بالغ بر ۱۲۸ هزار نفر از کار بیکار شده و برای ادامه زندگی با مشکل بر خورد کرده اند… اینجانب به نمایندگی از ۱۲۸ هزار نفر که هیچ مدافع ای در این راستا ندارند ، از شما خواهان حل این مشکل میباشم . لازم به ذکر میباشد که در این روزهای نزدیک به انتخابات ، اجرای چنین طرح های ضربه ای محکم به نظام وارد خواهد آورد. بنده با تمام و جود با شما همکاری خوام کرد تا این مشکل را حل کنیم یا حق