کد خبر : 4092
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آبان 1394 - 8:14

وزیر کشور:حملات تروریستی چه در سوریه و چه در پاریس محکوم است

وزیر کشور:حملات تروریستی چه در سوریه و چه در پاریس محکوم است

وزیر کشور با غیر انسانی خواندن موضوع تروریسم تصریح کرد: هر انسانی که به ناحق در هر کجا به دلایل تروریستی مورد آسیب قرار بگیرد ما از او حمایت می‌کنیم و حملات تروریستی در هر کجا باشد، محکوم است. برای ما فرقی نمی‌کند که این حملات در سوریه، عراق، یا پاریس اتفاق بیافتد در هر صورت آن را محکوم می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی در نشست خبری که با رسانه‌های خارجی داشت، در ارتباط با وظایف این وزارت‌خانه اظهار کرد:‌ تلاش ما بر این است که وظایف وزارت کشور که ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، گسترش فعالیت‌های سیاسی ، تقویت قانون‌گرایی، حمایت از تشکل‌های غیر دولتی، حفاظت از مرزها ، توجه به انتظامات و شرایط انتظامی در کلیه شهرها است ، را به خوبی انجام دهیم.
وی ادامه داد: تلاش ما بر این بوده که با انتخاب افراد و اشخاص و همسو با دولت که تجربه مناسب در انجام امور حاکمیتی در سطح استان‌ها را دارند در اجرای وظایفمان موفق عمل کنیم. در دو سال گذشته در بخش انتظامی و نظامی و قضایی شرایط خوبی در کشور وجود داشته است.
وزیر کشور همچنین در مورد وضعیت کشور در بعد سیاست داخلی تصریح کرد:‌ در حوزه سیاست داخلی تلاش شده که بحث احزاب از منظر قانونی گسترش یابد. در حوزه‌ی اجتماعی تلاشمان بر این بوده که هم توانمند سازی دستگاه‌های اجتماعی را مد نظر داشته باشیم و هم آسیب شناسی آن را انجام دهیم. تاکنون دو سنجش در مورد مطالبات و خواسته‌های اجتماعی مردم انجام دادیم. خطوط مختلف درخواست مردم در حوزه‌های اجتماعی را به دست آورده‌ایم.
رحمانی فضلی همچنین گفت:‌در حوزه‌های اقتصادی نیز مانند مسائل اجتماعی به موضوعات مختلفی توجه کرده‌ایم. در مورد مساله امنیتی نیز به مرزها توجه ویژه‌ای داشته‌ایم با توجه به تحولات کشورهای عراق ، پاکستان وافغانستان که در شرق و غرب کشور ما وجود دارند تسلط کاملی به امور مرزی داشته‌ایم و مشکلی در مورد امنیت مرزهایمان نداریم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: الان خودمان را در حوزه سیاست داخلی آماده ورود به عرصه‌ی انتخابات کرده‌ایم انتخابات برای ما در درجه اهمیت بالایی قرار دارد انتخابات توفیقی است که زمینه انتقال قدرت را تحت عنوان مردم سالاری دینی با حضور مردم فراهم می‌کند. امیدواریم با همکاری همه گروه‌های سیاسی و حوزه‌های نظارتی انتخابات باشکوهی داشته باشیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.