کد خبر : 4113
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 7:07

مرحله سوم رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ۳ آغاز شد

مرحله سوم رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ۳ آغاز شد

مرحله سوم رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ۳ با رمز «یا محمد رسول‌الله، یا محمد رسول‌الله، یا محمد رسول‌الله» با پرواز پهپادهای خودی و سپس راکت‌انداز ۱۰۷ میلیمتری، خمپاره ۶۰ و ۸۱ میلیمتری و تیربار ژ۳ آغاز شد.

امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی، ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، در خصوص برنامه امروز رزمایش محمد رسول‌الله ۳ گفت: امروز نحوه برخورد با گروه‌های تروریستی و تکفیری را در این محور طرح‌ریزی کردیم که همین امر باعث شده در این مرحله از رزمایش از یگان‌های واکنش سریع و متحرک و از بالگردهای هوانیروز برای هلی برن نیروهای اطلاعاتی، شناسایی، مهندسی و تک‌تیرانداز استفاده کنیم.
وی افزود: از آنجایی که برخورد با نیروهای تکفیری و تروریستی با نیروهای فرامنطقه‌ای و کلاسیک متفاوت است، از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های دیگری استفاده خواهیم کرد که در آن تک‌تیراندازها و واکنش سریع از اهمیت بالایی برخوردار است و اثرگذاری بیشتری دارد.
جهانشاهی گفت: روز گذشته در دو مرحله صبح و شب نحوه برخورد با نیروهای فرامنطقه‌ای و کلاسیک را اجرا کردیم و به لطف خدا این مرحله نیز به خوبی برگزار شد.
ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق عنوان کرد: آماده مقابله با هر بیگانه‌ای، هر گروهی و هر کسی که تهدید و چشم طمعی به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، هستیم و متجاوزان مطمئن باشند پاسخ ما سخت و خشن خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.