کد خبر : 4127
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 17:48

اولیویرا: در مورد رفتنم از تراکتور خودم تصمیم می گیرم

اولیویرا: در مورد رفتنم از تراکتور خودم تصمیم می گیرم

سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پس از بازی با سیاه جامگان اظهارداشت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و در ۲۵ الی ۳۰ دقیقه اول بسیار  بازی عالی  را نمایش دادیم و یک فوتبال عالی را انجام دادیم.

به گزارش آی خبر، تونی گفت: اما در نیمه دوم نمایش خوبی نداشتیم. یک مقدار به جای تفکر با قلبمان بازی کردیم. و این عامل باعث شد موقعیت گل زیادی به دست نیاوریم. ضمن اینکه دروازه بان تیم حریف امروز عالی بود.

وی ادامه داد: سیاه جامگان در این بازی همان گونه با ما مساوی کرد که راه آهن کرده بود. آنها زیاد بازی جالبی انجام ندادند اما سازمان یافته شده بودند. ما چند موقعیت خوب داشتیم که بازیکنانمان نتوانستند آنها را تبدیل به گل کنند. به هر حال این بازی تمام شده و باید منتظر بازی آینده باشیم.

سرمربی تراکتور گفت: این تراکتور با تراکتور سال قبل که نایب قهرمان شد هیچ شباهتی ندارد و آن تراکتور دیگر تمام شده است. به نظر من نسبت به ۴ ماه پیش تیممان بسیار خوب شده است و در این بازی بازیکنانم به حد کافی جنگیدند. ولی به هرحال فوتبال است و کاری نمی شود کرد.

تونی در مورد وضعیت خود در این تیم خاطرنشان کرد: من از کارم راضی هستم ولی اگر از کار من راضی نیستید و نتایج مورد رضایتتان نیست، این وظیفه مدیر عامل است که یک تصمیم دیگری بگیرد. من هیچ راهی دیگری جز ادامه دادن ندارم و هر روز این مسیر را ادامه می دهم. این همان کاری است که در تراکتور سال قبل نیز انجام دادیم و موفق شدیم هم جام به دست بیاوریم و هم نایب قهرمان لیگ شویم. اگر مشکل تونی اولیویرا است به آقایان بگویید کاری کنند و شما که خودکار به دست دارید بنویسید و از انگشتانتان برای نوشتن در کامپیوتر استفاده کنید، من همیشه همانطور بودم و خواهم بود و هیچگاه گریه نمی کنم. من راه خودم را ادامه می دهم، شاید این راه به فرودگاه ختم شود.

وی تصریح کرد: اگر صادق باشید این نتیجه تساوی متفاوت با مقابل نفت تهران بود. چون تیم امروز  پنج موقعیت خیلی خوب به وجود آورد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.