کد خبر : 4140
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 5:25

برخورد با بدحجابی در روز های آینده تشدید پیدا می کند

برخورد با بدحجابی  در روز های آینده  تشدید پیدا می کند

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با راهنمایی و رانندگی دستور برخورد جدی با بدحجابی داده شده است.

به گزارش آی خبر، سردار محسن حسنخانی فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار داشت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی پاسداری از ارزشهای جمهوری اسلامی است که در کنار این مردم نیز وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را برعهده دارند و در طی این مسیر ما را همراهی خواهند کرد.
وی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با راهنمایی و رانندگی دستور برخورد جدی با بدحجابی داده شده است و این از اصلی ترین اقدامات نیروی انتظامی در روز های آینده خواهد بود که سعی خواهیم کرد با بد حجابی و کسانی که پوشش نامناسب دارند برخورد کنیم.

فرمانده کل نیروی انتظامی استان گفت: با توجه به خبرهای که از گشت های ما رسیده است تعداد خودروهای که در سطح شهر برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می کنند بسیار زیاد است و با این افراد به طور جدی برخورد خواهد شد و تلاش خواهیم کرد و این افراد بدانند نیروی انتظامی برخورد بسیار محکمی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در دیگر طرح های نیروی انتظامی برخورد با اصناف و مغازه دارانی که از خانم های که برای شغل مراجعه می کنند سو استفاده می کنند که با توجه به اقدامات صورت گرفته با این اصناف هم برخورد جدی خواهیم داشت و در کنار این مسئله با موضوع مانکن های که در شأن فرهنگ شهر نیست جمع اوری و از این به بعد نظارت جدی خواهد شد.

حسنخانی گفت: در بحث فضای مجازی هم موضوعات امنیت اخلاقی را دنبال می کنیم و با هماهنگی های که با پلیس فتا صورت گرفته با افرادی که با اطلاعات محرمانه مردم سو استفاده می کنند به طور جدی برخورد خواهد شد .

وی تاکید داشت: از همه مردم تقاضا داریم ، انتقادات   و کوتاهی ماموران و همه مسائل را با سامانه ۱۹۷ به ما اطلاع رسانی کنند و همه مردم باید به این مساله را توجه داشته باشند که همه پیام های مردم را کنترل می کنیم و به آنهادر اولین فرصت رسیدگی می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.