کد خبر : 4159
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 6:53

لیگ برتر بسکتبال/ شهرداری تبریز میهمان شهرداری اراک

لیگ برتر بسکتبال/ شهرداری تبریز میهمان شهرداری اراک

به گزارش آی خبر:فته هشتم از لیگ برتر مردان امروز دوشنبه با انجام ۵ دیدار دنبال خواهد شد که شهرداری تبریز میهمان همنام اراکی خود است.

 

در یکی از حساس ترین بازیها در سالن اندیشه شهرک بعثت بندر امام ، تیمهای پتروشیمی این شهر با دانشگاه آزاد اسلامی تهران مصاف خواهند داشت.

این بازی که با قضاوت اقایان محمد پور ، شهمیرزادی و دوست همراه خواهد بود یکی از بازیهای مهم این هفته است .چرا که هر دوتیم در جدول دارای ۱۲ امتیاز هستند و برای صدر نشینی احتمالی نقشه کشیده اند.لازم به اشاره است هفته قبل هر دوتیم بازیهای خود را با برد پشت سر گذاشته اند.

در دیگر بازیهای این هفته و در جنگ ته جدولیها تیمهای آینده سازان میهن اصفهان و نیروی زمینی تهران در اصفهان مقابل هم صف آرایی می کنند. نماینده اصفهان در حالی پا به این بازی خواهد گذاشت که هنوز بردی در کارنامه خود ندارد و شاید مقابل تیم با انگیزه نیروی زمینی تهران به دنبال ثبت اولین پیروزی خود است . این بازی را روشن ضمیر، آقاجانی و نیکخواه قضاوت خواهند کرد.

دومین بازی حساس و نفس گیر هفته قطع به یقین در آبادان برگزار می شود.  جاییکه تیمهای پالایش نفت آبادان و شیمیدر تهران یکدیگر را ملاقات خواهند کرد. دو تیم مدعی عنوان قهرمانی با قضاوت آقایان سالم ، زارع و جوادی به مصاف هم می روند. بازی پرحاشیه هفته قبل نماینده آبادان در گرگان باعث شده این بازی از شرایط ویژه ای در جدول برخوردار باشد.

دو تیم همنام شهرداری یعنی شهرداری اراک و شهرداری تبریز به میزبانی اراکیها به دیدار هم می روند و برد برای هر دو تیم در جدول بسیار حائز اهمیت است. بازی این دو تیم را آقایان مومنی ، رجبی و آذرافزا داوری خواهند نمود.

در آخرین بازی هفته هم تیمهای ثامن مشهد و شهرداری گرگان به دیدار هم خواهند رفت که ثامنیها با توجه به شرایط میزبانی به طور حتم به دنبال امتیاز کامل این بازی هستند.این دیدار هفته هشتم را هم اولیازاده ، ژوبین و قنبری قضاوت خواهند کرد.

در مجموع هفته هشتم به واسطه بازیهای حساس و نزدیک آبستن حوادث بساری در بالا و پایین جدول خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.