کد خبر : 423
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 7:39

فوتبال ایران بر اساس استقلال و پرسپولیس اداره می شود

فوتبال ایران بر اساس استقلال و پرسپولیس اداره می شود

رسول خطیبی :
فوتبال ایران بر اساس استقلال و پرسپولیس اداره می شود/
بوناچیچ اگر درباره ی تیم های تبریزی اظهار نظر نکند، خوب است!

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: متأسفانه فوتبال ایران بر اساس استقلال و پرسپولیس اداره می شود.

رسول خطیبی در خصوص برد دو بر صفر مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته ی دهم لیگ برتر گفت: در وهله ی اول، تلاش تمامی بازیکنان و اجرا کردن تاکتیک هایی که تمرین کرده بودیم و همچنین گل نخوردن در این بازی، همه و همه باعث شد تا این پیروزی برای تیم ما رقم بخورد. من فکر می کنم بحثی هم که قبل از بازی مطرح شد و لوکا بوناچیچ تیم ما را بی تجربه خطاب کرده بود، همه شاهد بودیم که همین بازیکنان بی تجربه، توانستند ذوب آهن را شکست دهند و پاسخ این تیم را بدهند. از طرفی نیز، بوناچیچ درباره ی تیم تراکتورسازی نیز اظهار نظر کرده بود و اگر از این پس درباره ی تیم های تبریزی اظهار نظر نکند، خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گسترش فولاد می تواند بازیکنی در تیم ملی داشته باشد، اظهار کرد: به نظر من نسبت به تیم های شهرستانی مقداری کم لطفی می شود و عقیده ی من این است که متأسفانه فوتبال ایران بر اساس استقلال و پرسپولیس اداره می شود.

وی افزود: ما می بینیم که شبکه های سراسری ما فوتبال های دو تیم پایتخت را فقط پخش می کنند و اگر خود تهران شبکه دارد، باید بازی های این دو تیم در آن شبکه پخش شود! اگر شبکه های یک، دو، سه و شش سراسری هستند، باید بازی های تیم هایی همچون تراکتورسازی، سپاهان، گسترش فولاد و غیره را نیز پخش کنند. به نظرم اگر فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی،‌ مقداری استقلال و پرسپولیس را رها کنند و به تیم های دیگر نیز توجه کنند، برای فوتبال ملی ما کمک می شود./ایسنا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.