کد خبر : 4245
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آذر 1394 - 18:30

در واکنش به صحبت های عباسی؛ جعفری کلکسیونی از اسناد را رو کرد

در واکنش به صحبت های عباسی؛ جعفری کلکسیونی از اسناد را رو کرد

مدیرعامل اسبق تیم تراکتورسازی، نامه ای را خطاب به هیئت مدیره فعلی این باشگاه منتشر کرد.

محمد حسین جعفری مدیرعامل اسبق تیم تراکتورسازی تبریز در واکنش به صحبت های اخیر سعید عباسی در خصوص وی متن زیر را خطاب به هیئت مدیره فعلی این باشگاه منتشر نمود:

اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز
با سلام
باشگاه تراکتورسازی ، باشگاهی مردمی و ریشه دار است که تمام آذری زبانها اخبار آن را دنبال می کنند چه آنهایی که هوادار این باشگاه هستند و چه دیگر افراد جامعه چراکه تراکتور تیمی بزرگ و محبوب است مبلغ قابل توجهی از بیت المال صرف این تیم می گردد پس برای همه اهمیت دارد که نتیجه این هزینه کردها چه خواهد بود در شرایطی که بحران اقتصادی در کشور خودنمایی میکند بایستی از هر ریال بیت المال کمال بهره را برد و به نظرم کمترین آورده این سرمایه گذاری هدیه نشاط و شادابی به جامعه و ایجاد غرور و سرافرازی برای آذربایجانیهای عزیزکشورمان می باشد.
اعضای هیئت مدیره در راس هرم تصمیم گیری باشگاه، باید توجه داشته باشند که یک تصمیم اشتباه می تواند علاوه بر نابودکردن بیت المال ، در روحیه و نشاط دوستداران باشگاه نیز بحران قابل توجهی ایجاد نماید و این نشانگر اهمیت کرسی است که آقایان در اختیار دارند  لذا اینجانب  به عنوان نماینده مردم شریف تبریز که افتخار حضور سه ساله در این باشگاه مردمی را داشته¬ام بر خود لازم می دانم برخی از دغدغه ها و سوالات مردم و هواداران میلیونی باشگاه و البته خودم را خدمتتان اعلام نمایم.

مهمترین وظیفه هیئت مدیره طبیعتا گزینش مدیرعاملی شایسته و کاربلد برای اجرای برنامه های آن هیئت خواهد بود که متاسفانه این مهم در حال حاضر دچار تزلزل و شکست گشته است.

مدیرعامل انتخابی شما در برنامه صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در تاریخ ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ در پاسخ سوال اینکه علت کسب نتایج ضعیف چیست؟ ؛ بدهی های باقیمانده از سنوات گذشته و آشفتگی اسناد مالی را دلیل این امر اعلام می کند.

حال سوال اینجاست که :

– آشفتگی اسناد مالی از قبل وجود داشته یا بعد از حضور ایشان بوجود آمده؟ چراکه هیچکدام از مدیران قبلی چنین حرفهایی را بیان نکرده اند و آنچه مشخص است این است که تمامی کارمندان مالی باشگاه به یکبار عوض شده و کارمندان جدید توسط ایشان بکارگیری می شوند! که حتی اشرافیتی هم به گذشته ندارند.

– با توجه به اینکه  در زمان قطع همکاری باشگاه با آقای تونی الویرا در زمان مدیریت بنده فقط ۱۴۸ هزار دلار بدهی به ایشان باقی مانده بود و مطابق اسنادی که در ذیل این نامه آمده ۱۰۰ هزار دلار آن نیز بعد از من پرداخت شده است؛ چرا باشگاه بایستی به پرداخت ۲۴۲ هزار دلار محکوم شود و با انتشار خبر کسر ۶ امتیاز فشار خودساخته برای پرداخت این جریمه ناحق ایجاد گردد؟

– پرونده بازیکنان خارجی شاکی که در باشگاه بطور کامل و جامع وجود دارد چرا پس از اینجانب پیگیری نشده و امروز پس از گذشت ۳ سال منجر به جریمه باشگاه گردیده است. این عدم پیگیری نشئت گرفته از چه چیزهایی است؟ سوء مدیریت و یا …

– فلاویو لوپزی که علارغم داشتن قرارداد ۲ ساله و بدون حقوق عقب افتاده، بصورت خودسرانه باشگاه را ترک نموده و علارغم محکومیت ایجاد شده برای این بازیکن، حالا باشگاه بجای دریافت غرامت،محکوم گردیده و یا آرفی که اسناد تسویه حساب با او و توافق برای پرداخت حق و حقوق ایشان صورت گرفته موجود است و متاسفانه به دلایل نامعلومی توسط این مدیرعامل از پرداخت آن جلوگیری می شود، چرا منجر به این جریمه ها گردیده ، متخصص و رابط باشگاه و یا این وکیل کاربلد فیفا که کار را اینگونه به بحران کشیده چه کسی است؟

– چرا از مدیران قبلی هیچگونه مشورت و اطلاعاتی گرفته نشده،آیا اینها نشانگر بحران سازی عمدی نیست؟چه سودی و برای چه کسانی از این جرایم حاصل می شود؟

– تخلف مدیرعامل در بحث بودجه زمانی رخ می دهد که ایشان خارج از بودجه های مصوب هیئت مدیره هزینه کرده باشد. کدام مدیرعامل قبلی خارج از بودجه هزینه کرده است؟ و چرا اسناد این تخلفات را ارائه نمی کنید؟آیا عدم تحقق بودجه مصوب ،توسط هیئت مدیره که طبیعتا منجر به ایجاد بدهی خواهد شد تقصیر مدیرعامل خواهدبود؟آیا صحیح است که در مقابل بودجه ۱۴ میلیاردی،۷میلیارد بودجه به مدیرعامل داده شود و امروز مدیرعامل محکوم به باقی گذاشتن بدهی باشد؟

– آیا مدیرعامل باشگاه حرفه ایی،پرهوادار و ریشه داری مثل تراکتور نباید بداند که حفظ اسکلت تیم از اصلهای تیمداریست که اینگونه تمامی بازیکنان ریشه دار و با کیفیت تیم به یکباره توسط ایشان به بهانه های مختلف از تیم کنار گذاشته می شوند؟

– بازیکنان خارجی جذب شده جدید که به اندازه قیمت بازیکنان خارجی تراکتور در ۳ سال گذشته بودجه به خود اختصاص داده اند در چه کیفیتی بازی می کنند؟ و اینکار تا جایی پیش می رود که گران قیمت ترین بازیکن خارجی لیگ که اکنون در تراکتور به سر می برد از زدن یک گل ساده  که جوانان بومی خودمان به راحتی از پس آن بر می آیند عاجز است.

– چرا باشگاه پرهواردار تراکتورسازی که روزی از بین اسپانسرها ،گلچین میکرد، امروز حتی یک اسپانسر هم ندارد؟

– منابع درآمدزایی باشگاه همچون شرکت بیمه ایمن حامی تراکتور،کارتهای هواداری،بلیط فروشی،استخر،سالن چندمنظوره و آکادمی فوتبال چرا به حالت مستاصل درآمده است؟

– علت عدم استقبال و همراهی هواداران با باشگاه جز این است که مدیرعامل توانایی تعامل با هواداران را ندارد ؟

– بعد از اینجانب یک ریال هم برای زیرساختهای باشگاه هزینه نشده که بعضا به برخی از این زیر ساختها صدمه هم وارد گردیده است، در حالی که در تمام صحبتهای مدیرعامل سخن از کارهای ریشه ایی است چرا این کارهای ریشه ایی مصداق و سندی ندارد؟

– چرا بازیکنان بومی و با کیفیت آنهم با قراردادهای کم باید کنار گذاشته شوند و بازیکنان دیگری که بومی هم نیستند وارد تیم شوند و اکنون شاهد تضعیف تراکتور در میادین باشیم؟

– چرا بجای ایجاد آرامش در تیم،هر روز با یک سناریوسازی و فرار رو به جلو و متهم کردن دیگران می خواهیم ضعف مدیریتی خود را پنهان کنیم؟آیا این کار توهین به هواداران تراکتور نیست؟

برادران حاضر در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی، اینجانب برای انجام وظایف شرعی و ایفای مسئولیت نمایندگی مردم که بر عهده دارم بخشی از سخنان هواداران باشگاه را به اطلاعتان رساندم حال مسئولیت بر عهده شماست تا این سوالات را از منتخب خود بپرسید و به افکار مردم پاسخگو باشید.

و اما مدارک مربوط به بدهی باشگاه تراکتورسازی به آقای تونی اولویرا:

۱. بنده زمانی که از باشگاه خارج می شدم بارها و بارها در رسانه ها اعلام نمودم که بدهی ما به آقای تونی ۱۴۸ هزار دلار است؛ بعد از بنده هم که آقای نظمی تونی را به تراکتور می آورد نیز بعد از بررسی اسناد این مطلب را در رسانه ها اعلام نموده اند که تصویر آن در زیر آورده شده است:
نظمی در مورخه ۱۳۹۲/۱۱/۰۸ این مصاحبه را انجام داده است. و در این مصاحبه هم اذعان داشته طلب تونی ۱۴۸ هزار دلار می باشد. مسلما این رقم را از روی اسناد یافته است و  هیچ آشفتگی در کار نبوده است.

۲. در مورخه ۱۳۹۲/۱۱/۱۰ آمدن تونی به تراکتور به شرط پرداخت طلب سال قبلش حتمی می شود و نظمی مجددا در مصاحبه ای موضوع را علنی می نماید:
نظمی از حتمی شدن حضور تونی در تراکتور سخن گفته و اینکه مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون تومان از محل طلب سال قبلش به او داده ایم.

۳. در همان روز پنجشنبه(۱۳۹۲/۱۱/۱۰) مصادف با ۳۰-۰۱-۲۰۱۴ میلادی همان مبلغ که ۱۰۰ هزار دلار می باشد به حساب تونی در پرتغال واریز می شود

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.