کد خبر : 431
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 5:39

دستگاه‌های بر‌تر آذربایجان شرقی تجلیل شدند

دستگاه‌های بر‌تر آذربایجان شرقی تجلیل شدند

 بر اساس ارزیابی ستاد استانی جشنواره شهید رجایی در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۱، یازده دستگاه استانی و یک واحد شهرستانی به عنوان دستگاه‌های بر‌تر این جشنواره معرفی شدند.

 دستگاه‌های اجرایی نمونه استان آذربایجان شرقی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش ایلنا بر اساس ارزیابی ستاد استانی جشنواره شهید رجایی در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۳۹۱، یازده دستگاه استانی و یک واحد شهرستانی به عنوان دستگاه‌های بر‌تر این جشنواره معرفی و با اهدای لوح تقدیر از سوی استاندار آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی استان، اداره کل آموزش و پرورش، شرکت آب و فاضلاب شهری و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان به عنوان دستگاه‌های بر‌تر شناخته شدند.
در محور توسعه دولت الکترونیک، اداره کل امور مالیاتی استان به همراه تیم کاری، در محور ساماندهی نیروی انسانی، اداره کل فرودگاه‌های استان به همراه تیم کاری و در محور خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع، دانشگاه علوم پزشکی تبریز به همراه تیم کاری رتبه‌های بر‌تر را کسب کردند.
در بعد شاخص‌های اختصاصی نیز اداره کل ثبت احوال استان به همراه تیم کاری، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و شرکت گاز آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه‌های بر‌تر و اداره امور آب شهرستان سراب نیز به عنوان واحد شهرستانی بر‌تر بر اساس نظرسنجی از مراجعان انتخاب شدند.
همچنین شرکت آب و فاضلاب روستایی و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بر اساس شاخص‌های مورد نظر استانداری به عنوان دو دستگاه برگزیده معرفی شدند.
در جلسه شورای اداری استان همچنین از تلاش‌های علیرضا نوین، در مدت هشت سال تصدی شهرداری تبریز قدردانی شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.