کد خبر : 4324
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 19:48

قلعه نویی:برخی از بازیکنانم در حد خودشان نبودند/ به آینده تیم امیدوارم

قلعه نویی:برخی از بازیکنانم در حد خودشان نبودند/ به آینده تیم امیدوارم

پیش از هرچیز باید بگویم که اقای عباسی تلاشش را در تراکتور می کند و در حقش کم لطفی می‌شود. ما اگر می‌خواهیم تیم خوبی داشته باشیم باید همدل باشیم و با برخی شعارها به تیم کمک نمی‌شود.

 

 

بازیکنان می‌گفتند که بعد از بازی با ملوان تمرینات خوبی نداشته‌اند ولی با اینحال ما مقابل تیم صدرنشین خوب کار کردیم. تیم ما از دقیقه ۷۰ افت بدنی کرد. ما تعویض های روبه جلو کردیم و بازیکنان افت کردند و باید این مشکل را حل کنیم.

از تراکتور صد در صد راضی نبودم ولی در این دو سه روز بیشتر از این نمی شد کاری کرد. در نیم فصل با تقویت تیم می‌توانیم بهتر کنیم.

 ما چندین موقعیت خوب در این بازی داشتیم. ایراد هافبک ما این است که زیاد درگیر نمی‌شود و به جز سینا عشوری باقی هافبک های ما فشار کافی را نمی آورند.

در این دیدار خط دفاعی ما وظایف خود را به خوبی انجام دادند.ما باید فکر و ذکر خودمان را برای نیم فصل بگذاریم. به لحاظ نظم و انضباطی تیم، شرایط خوبی دارد و هرکس که در تمرین آماده باشد از او در ترکیب تیم استفاده می‌کنیم.

قول می‌دهم در نیم فصل دوم از لحاظ بدنی و کار گروهی شرایطمان بهتر شود و در غیر این صورت با شروع بازی‌های آسیایی و جام حذفی به مشکل بر می‌خوریم. در نیم فصل باید از تعطیلات نهایت استفاده را ببریم.ما چند تغییر داشتیم. شاهین ثاقبی واقعا خسته بود و گفت که چند روز است تمرین نکرده است.

بایرامی هم در نیمه دوم به میدان رفت ولی چون به لحاظ بدنی افت کرده بودیم نشد تا او را تغذیه کنیم. ما در بازی امروز خلیل زاده را نداشتیم و حضور او می‌تواند در جام حذفی به ما کمک کند.

ما می‌توانیم تا نیم فصل با همین موجودی کار کنیم و اگر تا قبل از جام حذفی پولی به تیم تزریق شود به لحاظ روحی به تیم خیلی کمک می‌شود.

 امروز چند بازیکنمان که اسمشان را نمی‌آورم در حد خودشان نبودند و از آنها می‌خواهم که تلاش خود را بیشتر کنند چون من اسم‌ها را بازی نمی‌دهم و هرکس آماده‌تر باشد را به میدان می‌فرستم.

ما باید کاری کنیم که تبدیل به یک تیم شویم. کاردوسو به ما گفت که تیم به سه دسته تقسیم شده و هروقت بتوانیم به یک تیم متحد شویم، موفق می‌شویم. همه تیم باید باهم باشند و اگر این موضوعات در تیم حل شود می‌توانیم در زمین هم خوب کار کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.