کد خبر : 433
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 6:21

جاده سرچم – میاندواب در صورت تامین منابع مالی، سال آینده به بهره برداری می رسد

جاده سرچم – میاندواب در صورت تامین منابع مالی، سال آینده به بهره برداری می رسد

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: جاده ۱۸۸ کیلومتری سرچم – میاندواب در صورت تامین منابع مالی، سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل، اروجعلی علیزاده افزود: عملیات اجرایی این جاده از سال ۷۰ آغاز شده و ۳۰ کیلومتر آن در استان آذربایجان غربی و بقیه در این استان واقع شده است.
وی گفت: عملیات اجرایی این جاده هم اکنون از۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و به دلیل کمبود منابع مالی، اجرای ان طولانی شده است.
علیزاده افزود: متاسفانه با وجود اینکه این جاده در سال ۹۰ بهره برداری اولیه شده اما تاکنون متولی مشخصی برای آن معین نشده و هر کدام از استان های آذربایجان غربی و شرقی وظیفه را به دیگری محول می کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای حل و فصل این موضوع و با انجام برخی اقدامات، مقرر شد تا حدود این جاده مشخص شود و هر کدام از استان های ذیربط به سهم خود به این جاده رسیدگی کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی همچنین از قرارگرفتن ساخت پل پیامبر اعظم (ص ) شهر کلوانق در دستور کار این اداره کل خبر داد و گفت: احداث این پل آرزوی دیرینه اهالی این شهر بوده که با همکاری ادارات راه و شهرسازی سراب و بستان آباد، پیچ خطرناک جاده کلوانق – بخشایش تعریض و بهسازی خواهد شد.
علیزاده همچنین از ساماندهی جاده زرنق – کلوانق و بخشایش خبر داد و گفت: با مشخص شدن اعتبارات حوادث غیر مترقبه، برای بهسازی این مسیر اقدام خواهیم کرد.
شهر کلوانق با هفت هزار جمعیت در ۲۵ کیلومتری شهرستان هریس واقع است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.