کد خبر : 4336
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 7:03

پرشورها چرا نمی آیند؟/ورزشگاه یادگار امام تبریز پر است از صندلی های خالی

پرشورها چرا نمی آیند؟/ورزشگاه یادگار امام تبریز پر است از صندلی های خالی

وقتی تراکتور به لیگ برتر آمد التماس می کردند نیایید یک کاشی خالی هم برای ایستادن نیست اما اینک برای هر نفر هزاران صندلی وجود دارد.هواداری که صاحب تیم است دیگر برای دیدن تیم محبوبش به استادیوم نمی اید و از تیم حمایت نمیکند.دلیلش چه میتواند باشد.حضور چند صدهزار نفری در تراکتور به ده ها سال قبل باز نمیگردد .همین ۳-۴سال پیش بود که نمیتوانستند حتی تعداد هواداران را  تخمین بزنند اما اکنون با حوصله میتوان تعداد دقیق شان را سرشماری کرد.

چند سال به عقب بازمی گردیم، زمانی که هواداران، عاشقانه و بی چشم داشت در سرما و گرما در ورزشگاه یادگار امام حضور می یافتند! کانون هوادارانی از جنش خودشان داشتند و حرف دلشان را به راحتی به گوش مسئولین باشگاه می رساندند. هنوز یادمان نرفته که در دوران ریاست رحمان یاوران چه روزهایی را در سکوهای تراکتور می دیدیم و چه خاطراتی از آن روزها در تاریخ تراکتور حک شده است!

 تیم نتیجه نمی گیرد اما همان تیم است، آیا نام تراکتور برای پر شدن ورزشگاه کافی نیست؟ بی شک جواب مثبت است به شرطی که هوادار خود را جزئی از باشگاه بداند و این زمانی میسر می شود که کانونی هواداران حقیقتا کانونی برای هواداران باشد..

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.