کد خبر : 4342
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 9:27

هفته نوزدهم لیگ دسته یک/ماشین سازی نیم فصل را با برد به پایان رساند

هفته نوزدهم لیگ دسته یک/ماشین سازی نیم فصل را با برد به پایان رساند

در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته یک، تیم ماشین سازی تبریز در خانه با نتیجه ۲ بر یک از سد گل گهر سیرجان گذشت و به ناکامی‌های اخیر خود پایان داد.

 

در ادامه هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز ۸ دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم ماشین سازی تبریز در خانه و به لطف درخشش امین قاسمی نژاد مهاجم گلزن خود مقابل مهمانش گل گهر سیرجان به برتری ۲ بر یک رسیده و به ناکامی هفته‌های اخیرش پایان داد.

در این بازی که از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد، هر سه گل بازی توسط بازیکنان تیم ماشین سازی به ثمر رسید. بدین ترتیب که ابتدا مجتبی بیژن در دقیقه ۸ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و نیمه نخست با این گل به سود تیم مهمان به پایان رسید. با شروع نیمه دوم امین قاسمی نژاد در دقیقه ۴۹ گل تساوی را به ثمر رساند تا سبزقبایان به ادامه بازی امیدوار شوند. در ادامه بازهم این قاسمی نژاد بود که در دقیقه ۶۶ گل دوم خود و تیمش را به ثمر رسانده و میزبان را در آستانه برد قرار داد.

پس از این گل، تلاش دو تیم برای رسیدن به گل‌های بعدی بی ثمر بود و این بازی به لطف درخشش برترین گلزن ماشین سازان به سود تیم سبزپوش میدان خاتمه یافت.

با این نتیجه سبزقبایان فوتبال آذربایجان پس از ۴ هفته ناکامی بالاخره رنگ برد را به خود دیده و تا حدودی از بحران خارج شدند.

همچنین ثبت این نتیجه موجب شد تا ماشین سازی در پایان نیم فصل نخست این رقابت‌ها با ۲۷ امتیاز در همان رده ششم به کار خود خاتمه داد. تیم گل گهر سیرجان نیز با شکست امروز با همان ۱۷ امتیاز به رده هفدهم سقوط کرد.

در جدول رده بندی لیگ دسته یک، تیم پیکان با برتری امروز در خانه شهرداری اردبیل ۳۸ امتیازی شده و قهرمان نیم فصل شد. تیم‌های فجرسپاسی و مس کرمان هم با ۳۵ و ۳۳ امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است هفته بیستم لیگ دسته یک پنجشنبه هفته آینده (سوم دی ماه) برگزار خواهد شد و سپس تیم‌ها برای استراحت ۲۰ روزه راهی تعطیلات خواهند شد. در این هفته تیم ماشین سازی تبریز در خانه میزبان آلومینوم هرمزگان است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.