کد خبر : 4380
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 - 8:11

ری شهری به جمع کاندیدا های مجلس خبرگان پیوست

ری شهری به جمع کاندیدا های مجلس خبرگان پیوست

همزمان با آغاز چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان در کل کشور ۱۴۱ و درحوزه انتخابیه تهران ۲۹ نفر اعلام کرد.

 

به گزارش ایسنا ،علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری تهران صبح یک شنبه با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پایان سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین کاندیداتوری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران ۲۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که یک نفر از آنها خانم بوده است و ۷ نفر از شخصیت‌های شناخته شده به حساب می‌آمدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی طاهری به عنوان اولین کاندیدای روز چهارم ثبت نام مجلس خبرگان با حضور در وزارت کشور جهت کاندیداتوری در این انتخابات از استان لرستان ثبت نام کرد.
همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین محمودی، حسین موحد و محمد رحمتی ازجمله افرادی بودند که در اولین ساعات روز چهارم ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان با حضور در وزارت کشور بترتیب برای حوزه انتخابیه تهران و آذربایجان شرقی اعلام کاندیداتوری کردند.
همچنین پیش از ظهر امروز (یک شنبه )نماینده آیت الله ری شهری با حضور در وزارت کشور مراحل ثبت نام این عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری را برای داوطلبی نمایندگی پنجمین دوره این مجلس انجام داد.
پیش از ظهرامروز حجت‌الاسلام محمد علی فیض ، حسن صدرالهی و کاووس روحی با حضور در وزارت کشور از حوزه انتخابیه گیلان داوطلب کاندیداتوری مجلس خبرگان شدند.
‌حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی نیز امروز یکشنبه کاندیدای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شد.
علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان جمعبندی این ستاد از سومین روز ثبت نام نمایندگی مجلس خبرگان اعلام کرد: برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکنون ۱۵۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که دو نفر از آنها خانم هستند. این آمار شامل کسانی که هنوز پرونده‌هایشان تکمیل نشده است نیز می‌شود.
ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنج‌شنبه (۲۶ آذر) در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شده و تا چهارشنبه (۲ دی) ادامه می‌یابد و تا کنون ۱۴۱ نفر در سراسر کشور برای کاندیداتوری ثبت نام کرده‌اند.
داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری هنگام ثبت نام باید اصل شناسنامه عکس دار، چهارنسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و ۱۲ قطعه عکس ۴×۶ و پرسشنامه اعلام داوطلبی را ارائه کنند.
ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری بوسیله نماینده داوطلبان که کتباً معرفی شده باشد نیز انجام می گیرد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همزمان روز هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.