کد خبر : 439
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 6:33

حجاج زنجانی از تبریز اعزام می شوند

حجاج زنجانی از تبریز اعزام می شوند

آغاز پروازهای حج تمتع از ۱۴ مهر؛
حجاج زنجانی از تبریز اعزام می شوند

پروازهای حج تمتع فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از ۱۴ مهر آغاز و در قالب ۸ پرواز در مجموع ۳ هزار و ۲۷۶ حجاج از استانهای زنجان و آذربایجانشرقی تا ۱۷ مهر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

 مدیر کل فرودگاههای استان در جلسه هماهنگی پروازهای حج تمتع فرودگاه بین المللی تبریز گفت:برای کاهش بار تراکمی پروازهای تهران، امسال عملیات اعزام حجاج استان زنجان نیز از فرودگاه شهید مدنی تبریز انجام خواهد شد.

رستمی با بیان اینکه فرودگاه زنجان جوابگوی پرواز حجاج نبوده گفت: ۲ هزار و ۳۹۸ نفر در قالب ۲۰ کاروان از آذربایجانشرقی و ۸۷۸ نفر از حجاج استان زنجان نیز در قالب ۷ کاروان به مکه اعزام خواهند شد.

وی کاهش زمان معطلی حجاج و به حداقل رساندن زمان ترخیص بار در فرودگاه را از اولویتهای اداره کل فرودگاههای استان در مدت زمان اعزام حجاج به حج تمتع خواند و یادآور شد: تمامی ارگانها باید آمادگی لازم برای تامین امنیت مسافرت حجاج را فراهم کنند.

براساس این گزارش: در این جلسه مقرر گردید بار غیر مسافر طبق هماهنگی های صورت گرفته توسط پلیس فرودگاه از ۱۰ مهر لغایت ۱۳ مهر کنترل و تحویل نمایندگان هواپیمایی های عامل گردد. زائران جهت انجام تشریفات پرواز ۴ ساعت قبل از پرواز در سالن حج حضور به هم رسانند که هماهنگی های لازم برای مدیران کاروان از طریق نماینده سازمان حج و زیارت صورت خواهد گرفت.

 در این جلسه تاکید شد که مدیران کاروان و یا معاونین آنها در هنگام تحویل ساک زائرین و ورود حجاج به سالن، اولین نفر خود را به پلیس و مدیر ترمینال حج معرفی نمایند.

 اطلاع رسانی در صورت تاخیر پروازها از طریق شرکت هواپیمایی عامل، استقرار آمبولانس اورژانس در فرودگاه و استقرار یک دستگاه جرثقیل، پوشش کنترل ترافیکی محدوده فرودگاه، معرفی پرسنل ارگانهای ذیربط تا ۱۰ مهر، صدور کارت تردد برای دست اندرکاران، الصاق کارت تردد در انجام عملیات پروازها توسط عوامل دخیل از دیگر مصوبات این جلسه بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.