کد خبر : 442
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 6:41

پیام‌نور بناب به یک قطب علمی در منطقه تبدیل شده است

پیام‌نور بناب به یک قطب علمی در منطقه تبدیل شده است

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب:
پیام‌نور بناب به یک قطب علمی در منطقه تبدیل شده است
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: با تلاش و همکاری همکاران مرکز، پیام‌نور بناب به یک قطب علمی در منطقه تبدیل شده است.

حسین غفوریان در آیین تودیع و معارفه معاون دانشگاه پیام نور مرکز بناب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران با بیان اینکه همه ما مدیون مجاهدت‌ها و رشادت‌های آنها هستیم، اظهار کرد: آرامش و امنیت موجود در کشور مدیون خون‌های پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران و جانبازان عزیز است.

وی اظهار امیدواری کرد، این فرهنگ به نسل جوان و دانشجو انتقال یابد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب در ادامه با اشاره به موقعیت این دانشگاه گفت: با تلاش و همکاری همکاران مرکز، پیام نور بناب به یک قطب علمی در منطقه تبدیل شده است.

معاون دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: موفقیت‌های به دست آمده در تمام عرصه‌های علمی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است.

شهرام نجف‌زاده با بیان اینکه مرکز بناب یکی از مراکز قدیمی و با سابقه استان است، گفت: این مرکز از مشکل کمبود فضای فیزیکی رنج می‌برد که امیدواریم با بهره‌برداری از فاز سوم فضای آموزشی مرکز بناب که در حال احداث است، مشکل فضای آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز بناب برطرف شود.

در بخش دیگری از این آیین از زحمات زرفشان و سید علیزاده معاونان قبلی تقدیر و تشکر به عمل آمد و علی قربانی به سمت معاونت جدید دانشگاه پیام نورمرکز بناب معرفی شد.

علی قربانی معاون جدید دانشگاه پیام نور مرکز بناب همچنین در این آیین در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس، توجه به مدیریت مشارکتی در دانشگاه و حذف بوروکراسی زاید اداری در چارچوب قوانین و مقررات و نیز اجرای آیین‌نامه‌های اداری را از رئوس برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود: توجه به افزایش رشته‌های جدید تحصیلی و ارتقاء سطح علمی مرکز از جمله کارهای اولویت‌دار اینجانب در دانشگاه خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری اساتید و همکاران مرکز شاهد حاکم شدن جو اعتماد و صمیمیت در مرکز باشیم.

علی قربانی دارای مدرک تحصیلی دکترا بوده و هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای خود را از دانشگاه پیام نور اخذ کرده است.

همچنین در دانشگاه پیام نور مرکز بناب هم‌اکنون نزدیک به ۳ هزار دانشجو در ۲۷ رشته مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند./فارس


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.