کد خبر : 444
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 6:44

پی گیری مجلس از عزل فرهاد دانشجو/ هیأت امنای دانشگاه آزاد فراخوانده می شوند

پی گیری مجلس از عزل فرهاد دانشجو/ هیأت امنای دانشگاه آزاد فراخوانده می شوند

حوزه و دانشگاه
پی گیری مجلس از عزل فرهاد دانشجو/ هیأت امنای دانشگاه آزاد فراخوانده می شوند
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اعضای هیات امنا دانشگاه آزاد و دکتر فرهاد دانشجو برای روشن شدن مساله عزل رئیس دانشگاه برای مردم و ارایه پاره ای از توضیحات به کمیسیون آموزش دعوت می شوند.

دکتر عبدالوحید فیاضی  درباره جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت:  در جلسه روز گذشته کمیسیون اتفاقات دانشگاه آزاد و عزل دکتر فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی ادامه داد:  اعضای کمیسیون آموزش نسبت به این اتفاق به شدت اعتراض داشتند با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی قرار داریم و کشور به یک آموزش عالی آرام نیاز دارد، فلسفه تغیییر روسای دانشگاه ها با این مساله مغایرت دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس افزود: برهمین اساس اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند تا برای جلسه سه شنبه هفته جاری از دکتر فرهاد دانشجو رئیس برکنار شده دانشگاه آزاد و اعضای هیات امنا دانشگاه آزاد دعوت کنند تا برای تنویر افکار عمومی و توضیح مساله در جلسه بعدی کمیسیون حضور یابند.

به گزارش مهر، هیات امنای دانشگاه آزاد اواخر ماه گذشته دکتر فرهاد دانشجو را که هنوز حدود ۲ سال از حکم خدمت وی باقی مانده بود از ریاست دانشگاه آزاد برکنار کرده و دکتر میرزاده را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد معرفی کردند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.