کد خبر : 4440
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 - 13:38

نفت تهران ۰ – ۱ تراکتورسازی/قلعه نویی به دومین برد خود با تراکتور رسید

نفت تهران ۰ – ۱ تراکتورسازی/قلعه نویی به دومین برد خود با تراکتور رسید

 

دیدار تیم های نفت تهران و تراکتورسازی با برتری شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

هفته شانزدهم لیگ برتر تیم های نفت تهران و تراکتورسازی  از ساعت  ۱۵ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود تراکتور به پایان رسید.

در نیمه اول شاهد یک بازی خوب و پرموقعیت از دو تیم بودیم. تراکتورسازان در دقیقه دهم بازی روی پاس کیانی و ضربه ثاقبی در موقعیت تک به تک را شیخ ویسی به خوبی مهار کرد و ده دقیقه بعد در شرایطی مشابه نونگ می توانست دروازه تراکتور را باز کند که اخباری با عکس العملی دیدنی راه توپ وی را بست.

تراکتورسازی در دقیقه ۴۳ می توانست با ضربه سر شفیعی به گل برسد اما ضربه این بازیکن را در چند قدمی، شیخ ویسی به زیبایی مهار کرد. به طور کلی در این نیمه شاهد موقعیت های گل خوبی از هر دو تیم بودیم که درخشش دروازه بانان دو تیم مانع از باز شدن دروازه ها شد اما سرانجام سعید آقایی در ثانیه های پایانی با یک شوت زیبا از سمت چپ محوطه جریمه دروازه تیم نفت را گشود تا تراکتوری ها برنده راهی رختکن شوند.

نیمه دوم را نفت بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۹ روی سانتر مبعلی برای مطهری این بازیکن می توانست دروازه تراکتور را باز کند که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک راهی اوت شد.

در ادامه تراکتوری ها بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه نفت ایجاد کرد که حاصلی در پی نداشت.
پانزده دقیقه پایانی بازی شاهد یک دیدار جذاب از دو تیم بودم. محمدرضا اخباری در دقیقه ۷۵ با یک عکس العمل زیبا دروازه تیمش را روی ضربه مطهری نجات داد و چند لحظه بعد نیز مطهری با بدشانسی مطلق ضربه خود را در چند قدمی دروازه تراکتور به بیرون زد تا بازی همچنان یک بر صفر بماند.
به این ترتیب علی رغم فشارهای دقایق پایانی تیم نفت، دروازه تراکتور بسته ماند تا شاگردان قلعه نویی با پیروزی ارزشمند یک بر صفر این بازی را پشت سر بگذارند.

تراکتورسازی با ترکیب:
محمدرضا اخباری، سعید آقایی، کارلوس کاردوسو، خالد شفیعی، علی حمودی(دقیقه ۷۴ ایران‌پوریان)، مهدی کیانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، ایوب کلانتری، فردین عابدینی(دقیقه ۴۵ سروش رفیعی)، فرزاد حاتمی.
نفت تهران در این بازی با ترکیب:
وحید شیخ ویسی، وحید حمدی‌نژاد(دقیقه ۷۵ میلاد زکی‌پور)، مهدی شیری، حمید بوحمدان، سیامک کوروشی، آرش رضاوند، ایمان مبعلی، رضا علیاری، وحید امیری، ارسلان مطهری و آلویز نانگ (دقیقه ۴۵ علی قربانی).

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.