کد خبر : 4444
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 18:21

پیشکسوت ماشین سازی : برای صعود به لیگ برتر ماشین سازی حتما باید تقویت شود

پیشکسوت ماشین سازی : برای صعود به لیگ برتر ماشین سازی حتما باید تقویت شود

 آی خبر – هفته گذشته هفته خبرسازی در باشگاه ماشین سازی تبریز بوده است، جلسه هئیت مدیره سازمان ورزش نتیجه ای به دنبال داشته که شاید برخی افراد انتظار آن را نداشتند.

 

 

 

 آی خبر – هفته گذشته هفته خبرسازی در باشگاه ماشین سازی تبریز بوده است، جلسه هئیت مدیره سازمان ورزش نتیجه ای به دنبال داشته که شاید برخی افراد انتظار آن را نداشتند. هئیت مدیره باشگاه با بررسی وضعیت نیم فصل اول تیم نظر به تغییر کادر فنی تیم داد. به همین منظور با عضو سابق هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز مصاحبه ای انجام دادیم. در این مصاحبه کوتاه مهندس میر مجید اقدم به سوالات خبرنگار آی خبر پاسخ داده است.

 

آی خبر: آقای اقدم در چند روز گذشته شاهد تصمیم هئیت مدیره سازمان ورزش شهرداری در خصوص برکناری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز بودیم نظرتان در این خصوص چیست؟

مجید اقدم: صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر آرزوی تمامی هواداران این تیم است. تیم ماشین سازی با هدف صعود به لیگ برتر بسته شده بود. اما الان تیم علی رغم دارا بودن بهترین خط حمله لیگ در ساختار دفاعی و دروازه وضعیت خوب نبود که همین مسئله نیز باعث شد تا نیم فصل نتیجه دلخواه بدست نیاید. در نتیجه هیئت مدیره تصمیم گرفت که با انجام تغییراتی در تیم مسیر را برای رسیدن به هدف اول فصل هموار کند و مجبور شدند در راس کادر فنی تیم تغییراتی را اعمال کنند.

 

آی خبر: وضعیت تیم ماشین سازی را چگونه می بینید؟

مجید اقدم: ببینید من منکر تلاش های صورت گرفته در اول فصل برای جمع کردن تیم خوب نیستم اما ما در نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست داده ایم

همه ما هواداران باید قبول کنیم که این تغییرات اجتناب ناپذیر بوده است هر تیمی اگر نتیجه مورد نظر را بدست نیاورد باید تغییرات صورت گیرد نمونه اش سپاهان، تراکتور را می توان اشاره کرد تونی که محبوب هواداران بود تیمش نتیجه نگرفت برکنار شد. در فصل جاری نیز با توجه به امکانات و هدف گذاری اولیه ای که صورت گرفته نتایج مناسب نبوده است ما از ۱۹ بازی نیم فصل اول تنها در ۶ مسابقه پیروز میدان بوده ایم و در ۱۳ مسابقه دیگر در ۹ بازی مساوی کرده ایم و ۴ مسابقه نیز باخت داده ایم که این نتایج برای تیمی که می خواهد به لیگ برتر برود اصلا قابل قبول نیست به همین خاطر هم از هواداران فهیم ماشین سازی که همیشه یار و یاور تیم بوده اند می خواهیم که به تصمیم هئیت مدیره احترام بگذارند.

 

آی خبر: نظرتان در خصوص حمایت شورا و شهردار از تیم ماشین سازی چیست؟

مجید اقدم: رئیس و اعضای شورای شهر تبریز و دکتر نجفی شهردار محبوب تبریز از نظر معنوی و مالی حمایت بسیار مناسبی از تیم نموده اند و حتی در چند نوبت که در تمرین تیم حضور داشته اند به جد از بازیکنان خواسته اند با قدرت بازی کنند و از هواداران خواسته اند  به جای توجه به مسائل حاشیه ای به فکر حمایت و تشویق تیم باشند. ما نهایت قدردانی را از رئیس شورا، اعضای شورا و دکتر نجفی داریم و محبت آنها در دل تک تک هواداران ماشین سازی جاودانه خواهد بود.

 

آی خبر: انتظار حضرتعالی از هئیت مدیره چیست؟

مجید اقدم: از هئیت مدیره محترم تقاضامندیم حال که به  همکاری با آقای دست نشان خاتمه داده اند مربی انتخاب نمایند که تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.

 

آی خبر: در اول فصل مدیر عامل تیم اکبرزاده بود و بعد با تصمیم هئیت مدیره میر معصوم سهرابی مدیرعامل شد نظرتان در این خصوص چیست؟

مجید اقدم: اعتلای ماشین سازی هدف اول است ما همواره به اسم ها احترام می گذاریم و هر کس برای تیم قدم بردارد قدردان هستیم زمانی اکبرزاده مدیرعامل بود که ما قدردانش بودیم در فصل جاری هم که میر معصوم سهرابی  بعد از شروع مسابقات مدیرعامل شد قدردان زحمات وی و اکبرزاده هستیم.  

 

آی خبر: به نظر شما تاکنون کدام مربی نتایج خوبی در ماشین سازی کسب کرده است؟

مجید اقدم: گارنیک محرابیان، استاد فکری، ناصر حجازی موفق ترین مربیان تیم ماشین سازی تبریز بوده اند مخصوصا آقای علی شیردل با کمترین امکانات ۹ سال تیم ماشین سازی را قهرمان کرد. دلیل موفقیت های وی این بود که در اول فصل سعی می کرد بهترین ها را انتخاب کند.

شیردل با کشف استعدادهای نهفته و گمنام قدرتمند ترین تیم را تدارک می دید به همین خاطر هئیت مدیره محترم می توانند با استعدادیابی واقعی هم برای این باشگاه موثر بوده و و الگوی مناسب و موفقی برای فوتبال ایران باشند.

 

آی خبر: و سخن آخر

مجید اقدم: ما هواداران از زحمات و تلاش های آقای اکبرزاده و آقای دست نشان در مدت زمانی که مدیریت و سرمربیگری بتیم را بر عهده داشتند نهایت تشکر و قدر دانی را داریم. هواداران همواره قدردان زحمات تمام کسانی که در هر برهه ای برای تیم زحمت کشیده اند می باشند.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.