کد خبر : 4458
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 دی 1394 - 8:20

سید علوی: سرمربی جدید ماشین در روزهای آینده مشخص می شود

سید علوی: سرمربی جدید ماشین در روزهای آینده مشخص می شود

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: سرمربی جدید این تیم ظرف چند روز آینده و به زودی از سوی مدیرعامل باشگاه انتخاب و معرفی می شود.

 

 

 

سیدمحمد علوی افزود: با تصمیم هیات مدیره باشگاه نادر دست نشان سرمربی قبلی برکنار شده و برای تعیین سرمربی جدید گزینه های مختلفی از سوی مدیریت باشگاه مورد نظر است که شرایط هر یک به دقت بررسی و سپس اقدام به تعیین سرمربی جدید می کند.

وی با بیان اینکه تمرینات ماشین سازی با حضور کمک مربیان قبلی همچنان و بدون تعطیلی ادامه دارد، اظهار کرد: این تمرینات در زمین اختصاصی کارخانه ماشین سازی و با مدیریت حیدر جعفری و رضا سادات برگزار می شود و تمامی بازیکنان در آن حضور دارند.

علوی ادامه داد: بنا بر اعلام هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تمرینات ماشین سازی تا تعیین سرمربی جدید با روند فعلی ادامه خواهد یافت.

هیات مدیره باشگاه ماشین سازی ابتدای هفته جاری به دلیل نتایج پرنوسان تیم فوتبال این باشگاه در رقابت های دسته اول باشگاه های کشور اقدام به تغییرات گسترده در ارکان این تیم کرد.

برکناری نادر دست نشان سرمربی مازندرانی از این تیم از جمله تصمیمات مهم هیات مدیره بود که دلیل اصلی آن نارضایتی اعضای هیات مدیره از نتایج دور رفت این تیم در لیگ دسته اول می باشد.

همچنین عیسی اکبرزاده که به عنوان مدیر تیم های فوتبال ماشین سازی انجام وظیفه می کرد از سمت خود برکنار شده و از این پس هیچ سمتی در باشگاه ماشین سازی ندارد.

ماشین سازی تبریز هم اکنون با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد که با احتساب سه امتیاز بازی هفته بیستم مقابل آلومینیوم هرمزگان که به علت حاضر نشدن تیم میهمان در تبریز برگزار نشد، به رتبه پنجم صعود می کند.

فاصله ماشین سازی با صدر جدول یازده امتیاز است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.