کد خبر : 4477
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 16:07

خطیبی:آرزو دارم ماشین سازی به لیگ برتر صعود کند

خطیبی:آرزو دارم ماشین سازی به لیگ برتر صعود کند

از هیات مدیره ماشین سازی بابت اعتماد به من تشکر می کنم. پریشب با من مذاکره شد و دیروز قراردادم را با این تیم امضاء کردم. خوشحالم به تیمی آمدم که قدیمی ترین تیم فوتبال کشور است.

 

 

 رسول خطیبی سرمربی جدید تیم ماشین سازی تبریز، در مراسم معارفه خود که عصر امروز در سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار شد گفت: قبل از هر چیز باید از نادر دست نشان سرمربی سابق این تیم و کادر فنی اش تشکر کنم چرا که وی یکی از مربیان خوب کشورمان است.

وی ادامه داد: قطعا اگر تیم به لیگ برتر صعود کند آقای دست نشان نیز در آن سهم دارد.

خطیبی بیان کرد: ماشین سازی، اولین تیمی است که فوتبالم را از آنجا شروع کرده ام و همچنین اولین تیمی می باشد که مربیگری ام را از آنجا شروع کرده ام. افتخار می کنم که مربی تیم بزرگی مثل ماشین سازی شدم چرا ه بازیکنان بزرگی در این تیم بودند. جا دارد از تمامی پیشکسوتان این تیم تشکر کنم، اگر اسم ببرم باید یک کتاب بنویسم ولی از همه این عزیزان تشکر می کنم که برای این باشگاه زحمت کشیده اند و آنها بودند که باعث شدند این تیم ماشین سازی بماند.

 

 آقای سهرابی یکی از موفق ترین مدیران استان به حساب می آیند و همیشه می خواستم با وی همکاری کنم. از اصحاب رسانه که همیشه در کنار من بودند تشکر می کنم امیدوارم در این راه نیز در کنار تیم حضور داشته و اخبار آن را منعکس کنند. قرارداد من از سوی مدیرعامل باشگاه یک و نیم ساله اعلام شد ولی فعلا تا آخر فصل در خدمتتان هستم ولی طبق صحبت هایی که داشتیم آقای سهرابی گفتند اگر تیم به لیگ برتر صعود کرد قراردادم تمدید شود ولی به احتمال ۹۰ درصد سال آینده در ایران حضور نداشته باشم و به خارج از کشور بروم. یکی از اصلی ترین آرزوی های فوتبالی ام صعود ماشین سازی به لیگ برتر می باشد که امیدوارم امسال محقق شود.

وی ادامه داد: آرزوی دیگرم این است که یکی از تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد و حتی ماشین سازی به عنوان نمایندگان استان در آسیا قهرمان شود. اگر در تیم یکدلی و تلاش باشد و با این امکانات خوب که قدرشان را بدانیم و این تیم بالا بیاید. سال بعد مرا از مربیگری هم بیرون کنند اشکالی ندارد و تنها نکته مهم این است که فقط این تیم بالا بیاید.

خطیبی درباره کادر فنی تیم ماشین سازی گفت:کادر فنی سید محمد علوی سرپرست تیم، چند سال کاپیتان تیم بوده و از این به بعد هم خواهد بود. امیر داداش ضیایی، یونس باهنر، یوسف حسین بخشی زاده در کادر حضور دارند و  داریوش اسفندیاری مربی دروازه بان ها خواهد بود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.