کد خبر : 4478
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 16:18

سهرابی : امیدوارم با خطیبی به لیگ برتر صعود کنیم

سهرابی : امیدوارم با خطیبی به لیگ برتر صعود کنیم

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز: امیدواریم تغییراتی که صورت گرفته است، با صعود به لیگ برتر همراه شود تا سبزپوشان بتوانند در کنار دیگر تیم های حاضر استان در لیگ از فوتبال آذربایجان دفاع کند.

میر معصوم سهرابی در خصوص انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: در راستای کسب نتایج مطلوب توسط تیم ماشین سازی در مسابقات دسته یک فوتبال کشور و راهیابی به لیگ برتر به عنوان دیگر سهمیه استان، چند گزینه مد نظر هیئت مدیره بود که یکی از آنها رسول خطیبی بود که به عنوان مربی بومی با سابقه لیگ برتری کردن گسترش فولاد را در کارنامه خود دارد. همچنین در تیم تراکتورسازی، سیاه جامگان نیز در لیگ برتر سرمربی گری کرده و خود ماشین سازی را نیز به آستانه صعود به لیگ برتر رسانده بود.

وی ادامه داد: با توجه به شناخت کافی به این گزینه و سابقه خوبی که در کارنامه داشتند، اعضاء هیئت مدیره به اتفاق آراء رسول خطیبی را به عنوان سرمربی این تیم ریشه دار انتخاب کردند و قطعا این تغییرات در جهت تقویت تیم ماشین سازی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و صعود به لیگ برتر صورت گرفته است تا آرزوی هواداران این تیم محقق شود و هیئت مدیره سازمان نیز در این راستا کاملا از این تیم حمایت خواهد کرد.

سهرابی اظهار داشت: در نظر داریم با حمایت های هواداران پرشور این تیم و همچنین آقای نجفی شهردار محترم کلانشهر تبریز و اعضاء شورای شهر بتوانیم قدم های بزرگی برای این تیم ریشه دار برداریم و امیدواریم تغییراتی که صورت گرفته است، با صعود به لیگ برتر همراه شود تا سبزپوشان بتوانند در کنار دیگر تیم های حاضر استان در لیگ از فوتبال آذربایجان دفاع کند.

وی بیان کرد: جا دارد از اعضاء هیئت مدیره سازمان، شهردار و اعضاء شورای شهر تبریز تشکر کرد چرا که از تیم ماشین سازی حمایت های زیادی انجام داده اند تا نام این تیم ریشه دار دوباره زنده شود. از هواداران پرتعداد این تیم می خواهیم در نیم فصل دوم نیز همانند نیم فصل اول حمایت های خود را ادامه دهند و با حضور پرتعداد در بازی ها انرژی مضاعفی به بازیکنان و کادر فنی منتقل کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز تصریح کرد: ماشین سازی لیاقت این را دارد که همانند تراکتورسازی و گسترش فولاد در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشد چرا که از امکانات نرم افزاری شامل طرفدار، بازیکنان و کادر فنی برخوردار است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.