کد خبر : 4520
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 دی 1394 - 8:43

تیم شهرداری تبریز قربانی حاشیه در تنیس روی میز

تیم شهرداری تبریز قربانی حاشیه در تنیس روی میز

امروز از دیدار اول دور برگشت لیگ تنیس روی میز باشگاه های کشور دو تیم شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد تهران در مجموعه انقلاب به مصاف هم رفتند که شهرداری تبریز  با نتیجه ۶بر۴ متحمل شکست شد.
در اواخر بازی که با نتیجه ۵ بر ۴ دنبال میشد و شهرداری می توانست با پیروزی در این مسابقه به تساوی دست یابد،  تماشاگران دانشگاه ازاد با اخلال در نظم مسابقه باعث متشنج شدن جو بازی شدند.

 

سعید احمدیان که یک گیم نیز از حریف پیش افتاده بود اسیر حواشی تماشاگران شد.

داریوش ضرغام پور مسئول مسابقات که در سالن حاضر بود رای به اخراج تماشاگران از سالن را داد که با توجه به عدم حضور نیروهای انتظامی در سالن تماشاگران از این رای سرپیچی کردند و به اخراج قانونی تمکین نکردند.

اعتزاض کادرفنی تیم شهرداری تبریز هم چاره ساز نبود و با رای مسئول مسابقات  بازی با حضور تماشاگران ادامه پیدا کرد.

با ادامه تشنج آفرینی های تماشاگران، که روی رای داور میدان نیز تاثیرگذار بود. مسابقه از روند عادی خود خارج شد و در حالی که بازیکن شهرداری میتوانست به راحتی بازی را از آن خود کند، نتیجه را واگذار کرد.

چرا در مسابقه ای که در سطح اول کشور برگزار میشود، خبری از نیروهای انتظامی نیست؟  

فدراسیون تنیس روی میز چگونه به مسابقاتی که نیروهای انتظامی و یا حتی یک نفر به عنوان انتظامات در ان حضور ندارند اجازه برگزاری را صادر می کنند؟
عدم اجرایی شدن حکم اخراج تماشاگران منجر به ایجاد حواشی شد که باخت تیم شهرداری تبریز را به دنبال داشت و زحمات یک تیم اینگونه به باد می رود.
امیدواریم مسئولین فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران پاسخی مناسب برای این ناعدالتی که در حق تیم تنیس روی میز شهرداری تبریز انجام شد، داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.