کد خبر : 4527
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 6:41

درخواست عربستانی ها از AFC ایران را از لیگ قهرمانان کنار بگذارید

درخواست عربستانی ها از AFC ایران را از لیگ قهرمانان کنار بگذارید

پس از قطع ارتباط دیپلماتیک تهران و ریاض، عربستانی ها در رابطه با عدم حضور در ایران برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا، رئیس سابق باشگاه الهلال، سخنگوی رسمی و نایب رئیس فدراسیون فوتبال عربستان نیز در این رابطه به اظهارنظر پرداختند.

تنها در زمین بی طرف به میدان می رویم
عبدالرحمن بن مساعد، رئیس سابق باشگاه الهلال در این ارتباط می گوید: برای حضور در هر کشوری و انجام بازی باید در آن کشور سفارت داشت و با توجه به اینکه ما نمی توانیم به ایران برویم ترجیح می دهیم در زمینی بی طرف در مقابل تیم های ایرانی قرار بگیریم.

او ادامه داد: دو کشور ایران و عربستان از گذشته هم با یکدیگر مشکل داشتند و در این باره از afc می خواهیم تدبیری بیندیشد، ما از آنها خواستیم که در زمینی بی طرف به میدان برویم و تمام بازی های چهار نماینده ما در کشوری بی طرف باشد. ما از قبل هم با یکدیگر مشکل داشتیم بنابراین چطور می شود در زمین همدیگر به میدان برویم؟ این درست نیست که فرزندان ما به خاطر فوتبال، آسیب ببینند.
بن مساعد در این رابطه از باشگاه های روسی نام برد: برای این موضوع می توانم از باشگاه های روسی و اوکراینی مثال بزنم که با توجه به اختلافی که بین آنها وجود دارد در یک زمین بی طرف به میدان می روند.
او در پایان گفت: در مدت زمانی که ما به ایران سفر می کنیم آنها همواره روی اعصاب ما قدم می زنند و امیدوارم afc به افکار عمومی توجه کند.

رئیس فدراسیون عربستان ورود می کند
عدنان المعیبد، سخنگوی رسمی فدراسیون فوتبال عربستان نیز در این رابطه گفت: فدراسیون فوتبال عربستان قطعا در این رابطه ورود خواهد کرد، آنها از ترس باشگاه های عربستانی برای حضور در ایران خبر دارند و یقینا تلاش خود را در این رابطه خواهند کرد. رئیس فدراسیون فوتبال عربستان درصدد رفع این مشکل برآمده است و قطعا در این زمینه تلاش خود ار خواهد کرد.
او ادامه داد: احمد عید در تماس با رئیس کمیته ملی المپیک، با او مشورت کرده است و قطعا در رابطه با مواجهه با تیم های ایرانی اظهار نظر خواهد کرد.

ایران را از لیگ قهرمانان آسیا بیرون کنید
محمد النویصر، نایب رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، از پیشنهاد عربستانی ها برای خروج ایران از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
وی در این رابطه گفت: ما به afc پیشنهاد دادیم تا ایران را از لیگ قهرمانان آسیا خارج کنند، به خاطر عدم وجود رابطه بین کشورهای ایران و عربستان، عملا بازی در این کشور برای ما محال است، در زمان حضور ما در ایران بابت بازی هایی که انجام می دهیم هیچگاه از سوی مقامات ایرانی و تماشاگران فوتبال در این کشور، نسبت به ما رعایت احترام نشده است.
او ادامه داد: ما به afc نامه نوشته ایم و گفتیم که در زمین دشمن به میدان نخواهیم رفت. تیم های عربستانی همیشه در شهرهای ایران، از فرودگاه تا فرودگاه دچار مشکل می شوند، ایرانی ها همیشه از قصد ورود ما را به کشورمان دچار مشکل می کنند. البته آنها هم یک بار در بازی برگشت تیم های پرسپولیس و الهلال به مشکل خوردند و آن هم عدم استفاده آنها از سالن بدنسازی هتل بود که آن موقع تحت تعمیر بود و قابل استفاده نبود.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.