کد خبر : 4539
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 16:35

مبلغ قرارداد بازیکنان تراکتورسازی و گسترش فولاد اعلام شد

مبلغ قرارداد بازیکنان تراکتورسازی و گسترش فولاد اعلام شد

سازمان لیگ مبلغ قرارداد و مدت قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم های لیگ برتری را اعلام کرد که مبلغ قرارداد ۵ بازیکن اول تیم تراکتورسازی تبریز به شرح ذیل می باشد:

کارلوس کاردوسو ۱۱۶۵۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، حمزه یونس ۱۳۶۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، آگوستو سزار ۱۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، محمد ایرانپوریان ۹۵۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، خالد شفیعی ۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد این ۵ بازیکن، بازیکنانی هستند که بالاترین رقم قرارداد کادرفنی تیم تراکتورسازی تبریز را تشکیل می دهند.

نکته جالب توجه در مبلغ قرارداد بازیکنان تراکتورسازی تبریز این می باشد که مهدی کیانی کاپیتان این تیم مبلغ قرارداد ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

اما در تیم گسترش فولاد تبریز نیز ۵ بازیکن محمد نصرتی، محمد ابراهیمی و مرتضی اسدی مبلغ قرارداد ۶۵۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال می باشند، سعید دقیقی نیز مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، مگنو باتیستا داسیلوا ۴۵۲۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال می باش، این ۵ بازیکن نیز بازیکنانی هستند که از گسترش فولاد تبریز دریافت می کند.

نکته قابل توجه در مبلغ قرارداد های این تیم نیز داریوش شجاعیان مثمر ثمر ترین بازیکن این تیم  می باشد، وی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.