کد خبر : 456
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1392 - 7:34

سه دیدار از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال در تبریز برگزار می شود

سه دیدار از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال در تبریز برگزار می شود

هر سه نماینده فوتسال تبریز در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران در هفته چهارم در خانه به مصاف حریفان می روند.

 در بازی های ایستگاه چهارم که پنج شنبه و جمعه این هفته و با برگزاری هفت دیدار دنبال می شود، تیم های شهرداری، دبیری و هلال احمر تبریز در خانه و با احتمال صدرنشینی مقابل حریفان قرار خواهند گرفت.
در بازی های روز پنج شنبه شهرداری تبریز در سالن پورشریفی میزبان فرش آرای مشهد خواهد بود و در صورت برتری در این بازی می تواند با تیم صدرنشین رقابت های یعنی گیتی پسند اصفهان هم امتیاز شود از این رو سه امتیاز این دیدار از حساسیت زیادی برای شهرداری برخوردار است.
در دیگر بازی این روز زمزم اصفهان با راه ساری دیدار می کند.
اما در بازی های روز جمعه که از حساسیت بیشتری نسبت به بازی های روز اول برخوردار است، تیم هلال احمر تبریز که در سه هفته گذشته نتایج قابل قبولی گرفته و با شش امتیاز در رده پنجم ایستاده است در تبریز مقابل گیتی پسند صدرنشین قرار خواهد گرفت.
گیتی پسند در این بازی برای حفظ صدرنشینی و هلال احمر برای رسیدن به صدر جدول تلاش خواهند کرد.
دبیری تبریز نیز که با صدرنشین رقابت ها هم امتیاز است و با هفت امتیاز در رده دوم جا گرفته در این هفته و در خانه میزبان عملیات غیرصنعتی خواهد بود.
کم ترین هدفی که تیم دبیری از این بازی دنبال می کند حفظ جایگاه دوم در جدول است و نیم نگاهی نیز به صدر جدول و گرفتن جای گیتی پسند دارد.
شرکت حفاری با میثاق، شهرداری ساوه با شهید منصوری و تاسیسات دریایی با ماهان تندیس دیگر بازی های روز دوم این هفته از رقابت ها را برگزار خواهند کرد.
گیتی پسند، دبیری و میثاق با هفت امتیاز، ماهان قم و هلال احمر با شش، شهرداری تبریز، شهید منصوری، شرکت حفاری، شهرداری ساوه و فرش آرا با چهار، تاسیسات دریایی با سه و راه ساری، عملیات غیرصنعتی و زمزم اصفهان بدون امتیاز در رده های اول تا چهاردهم قرار دارند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.